?>

Afyonkarahisar'da yeni İl Emniyet Müdürlüğü binası inşaatında sona gelindi

Afyonkarahisar'da önümüzdeki aylarda hizmete girecek olan yeni İl Emniyet Müdürlüğü binasında Vali Gökmen Çiçek öncülüğündeki heyet tarafından incelemelerde bulunuldu. Yer tesliminin önümüzdeki günlerde yapılacağı ve emniyet personelinin yeni yerlerinde hizmete devam edeceği kaydedildi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Yeni İl Emniyet Müdürlüğü binasında çalışmalar tüm hızı ile sürüyor. Kocatepe Mezarlı arkasında ve Erkmen beldesi yolu üzerindeki geniş bir arazide çalışmalarına tüm hızı ile devam edilen binanın teslimi için gün sayılıyor. Bu çerçevede yeni binada incelemelerde bulunan Vali Gökmen Çiçek devam eden hizmet binasında inceleme bulundu. İl Emniyet Müdürü Ali Temiz de çalışmaların son durumuyla ilgili Vali Çiçek'e bilgiler verdi.

Öte yandan yeni emniyet binasının 23 bin 500 metrekare alana sahip olduğu ve 11 bloktan oluştuğu belirtildi. İncelemeler milletvekilleri ve protokol üyeleri de katıldı.

Haftanın Öne Çıkanları

TUSAŞ, toplam cirosunun yüzde 40'ını Ar-Ge yatırımlarına harcadı

2021-01-06 14:16 - TEKNOLOJİ

YouTube Müzik beklenen özelliğe kavuşuyor

2021-01-07 15:35 - TEKNOLOJİ

2020 yılının teknoloji alışverişi tercihleri açıklandı

2021-01-07 11:18 - TEKNOLOJİ

4007 Bilim Şenliği protokolü imzalandı

2021-01-06 14:57 - TEKNOLOJİ

Excalibur ‘dan 2021 yılında çıkacak oyunlar listesi

2021-01-07 15:41 - TEKNOLOJİ

Türksat 5A'dan ilk sinyal alındı

2021-01-08 07:45 - TEKNOLOJİ

Türksat 5A, 8 Ocak'ta uzaya fırlatılacak

2021-01-07 10:46 - TEKNOLOJİ

WhatsApp'tan tepki çeken karar! Verilerini paylaşmayana yasak geliyor...

2021-01-07 13:53 - TEKNOLOJİ

Uydu Teknolojileri Haftası başlıyor

2021-01-06 14:11 - TEKNOLOJİ

TikTok'tan Türkiye'ye temsilci atama kararı

2021-01-08 18:00 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM