?>

Bakan Ersoy'dan Şahinbey'in dev eserlerine tam not

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Şahinbey Belediyesi tarafından Gaziantep'e kazandırılan Şahinbey Millet Kütüphanesi'ni ve Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi'ni gezerek incelemelerde bulundu.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Bir dizi ziyaretler için Gaziantep'e gelen Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Şahinbey Belediyesi tarafından Akkent Mahallesi'ne yaptırılan Şahinbey Millet Kütüphanesi'nin inşaat çalışmalarını inceledi. Bakan Ersoy ve beraberindeki heyet, Türkiye'nin en büyük ikinci kütüphanesi olacak olan Şahinbey Millet Kütüphanesi'nde inşaat çalışmalarını ve proje görsellerini inceleyerek Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu'ndan çalışmalardaki son durumla ilgili bilgi aldı.Bakan Ersoy kongre merkezini ziyaret ettiKültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy ve beraberindeki heyet, Şahinbey Millet Kütüphanesi'nden sonra Şahinbey Kongre Merkezi'ni ziyaret etti. Dev tesiste salonları gezip Şahinbey Konservatuarı'nda eğitim alan öğrencilerle bir araya gelen Bakan Ersoy, öğrencilere derslerinde başarılar diledi.İki dev eserŞahinbey Belediyesi tarafından Akkent Mahallesi'ne yaptırılan Şahinbey Millet Kütüphanesi Türkiye'nin en büyük ikinci kütüphanesi olacak. 40 bin metrekare alan üzerine inşa edilen devasa kütüphane, beş katlı olup 24 saat açık olacak. Kütüphane içerisinde grup çalışma salonları, çocuk kütüphanesi, engelsiz yaşam kütüphanesi, yemekhane ve kafeterya, ücretsiz internet hizmetleri verilecek ve internet üzerinden gençler dünyanın dört bir tarafındaki kütüphanelere bağlanarak istedikleri bilgilere erişebilecekler.Doğu ve Güneydoğu Anadolu'nun en büyük kongre merkezi olan Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi'nin içerisinde bin 600 kişilik büyük salon, iki tane 450 kişilik salon ve 11 tane toplantı salonu bulunuyor. Ayrıca merkezin içerisinde iki katlı otopark, restoran, gençlik merkezleri bulunuyor. Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi içerisinde bulunan evlendirme müdürlüğünde yeni evlenecek çiftler en güzel anlarını yaşıyor. Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi'nin açılışı 2021 yılının Aralık ayında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından gerçekleştirilmişti.Bakan Ersoy'a ziyaret sırasında Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu ve Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu da eşlik etti.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Tarsus İdmanyurduspor Siirtliye emanet

2023-07-13 10:46 - SPOR

SANKO Holding depremden etkilenen öğrencilere 5 bin adet tablet bağışladı

2023-07-12 18:52 - GÜNDEM

Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin Yeni Başhemşiresi Muazzez Aydın Oldu

2023-07-13 15:03 - SAĞLIK

Gaziantep Ak Parti İl Başkanı Çetin"2002 Ruhu ile çalışacağız"

2023-07-07 15:42 - POLİTİKA

Siirt’teki Beğendik Köprüsü’nden yılda kaç araç geçtiği açıklandı

2023-07-12 15:26 - YAŞAM

Dünyanın en pahalı üretimini yapan Gaziantepli işadamı Baharoğlu seçimini yaptı.

2023-07-12 10:07 - EKONOMİ

Bugün Gaziantep'te 31 kışı Hayatını Kaybetti

2023-07-07 18:16 - GÜNDEM

Siirt’te kira öder gibi ev sahibi olma fırsatı!

2023-07-13 14:34 - YAŞAM

Polis izin vermeyince açıklamayı koridorda yaptılar

2023-07-07 12:12 - EĞİTİM

Sıcaklar arttı boğulma vakaları da arttı

2023-07-07 12:04 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM