?>

Bakan Koca 2.doz aşısını oldu

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası yaptığı açıklamada Koronavirüs aşısının 2. dozunu olduğunu duyurdu.

SAĞLIK - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası yaptığı açıklamada Koronavirüs aşısının 2. dozunu olduğunu duyurdu.

Haftanın Öne Çıkanları

Shakira'nın yeni imajı takipçilerini hayran bıraktı

2021-02-07 13:59 - MAGAZİN

Bursa'da Mollaarap 'riskli alan' ilan edildi

2021-02-07 09:27 - GÜNDEM

Erzincan Refahiye refaha kavuşuyor

2021-02-06 09:34 - GÜNDEM

Seren Serengil'in son hali şaşırttı

2021-02-07 15:34 - MAGAZİN

Aslışah Alkoçlar ve Kaan Demirağ dünyaevine girdi

2021-02-06 09:52 - MAGAZİN

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Diyarbakır Otogarı taşınıyor iddiası

2021-02-08 17:47 - GÜNDEM

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Türkiye nüfusu açıklandı.. İşte illerin yeni nüfusları...

2021-02-04 14:09 - GÜNDEM

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM