?>

Başkan Özcan, Bolusporlu futbolculara moral aşıladı: 'Sadece sahaya yüreğinizi koymanızı istiyoruz'

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, yarın deplasmanda Adanaspor ile karşılaşacak Boluspor kafilesini uğurladı. Başkan Özcan, kırmızı beyazlı ekibin takım otobüsünde, futbolculara moral aşılayarak, 'Sizlerden sadece sahaya yüreğinizi koymanızı istiyoruz. Göreceksiniz bu takım iyi yerlere gelecek. Sizlerden Adanaspor maçından muhakkak 3 puan bekliyoruz.' dedi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

TFF. 1. Ligi'nde 11. Hafta erteleme maçı 30 Aralık Perşembe günü Adanaspor ile Boluspor arasında yapılacak. Adana 5 Ocak Fatih Terim Stadyumu'nda saat 16.00'da 2020 yılının son maçına çıkacak olan Boluspor, bugün Adana'ya hareket etti.

Üç puan parolasıyla yola çıkan kırmızı beyazlı ekibi, Karaçayır Mahallesi'ndeki kulüp tesislerinden Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, Kulüp Başkanı Abdullah Abat, Bolu Belediye Başkanlığı Sözcüsü Rasim Özdemir ve yöneticiler uğurladı.

'Üç puan bekliyoruz'

Kafile hareket etmeden önce Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, takım otobüsüne binerek teknik direktör Reha Erginer ve futbolculara başarılar diledi.

Bolu temsilcisinin Adana'dan puanlarla döneceğine inandığını söyleyen Özcan, 55. kuruluş yılını kutlayan Boluspor'un başarılarla dolu geçmişine vurgu yaparak, 'Arkadaşlar burası özel bir takım. Türkiye'de geçmişte en üst ligde şampiyonluğa oynamış bir takım. Dolayısıyla sizlerden beklentimiz büyük. Şuna inanın; Belediye Başkanı olarak ben ve tüm Bolu halkı başkanın ve yönetimin arkasında. Hiçbir şeyi kafanıza takmayın. Sizlerden sadece sahaya yüreğinizi koymanızı istiyoruz. Göreceksiniz bu takım iyi yerlere gelecek. Sizlerden Adanaspor maçından muhakkak 3 puan bekliyoruz. Başarılar diliyorum. İnşallah forvetlerimiz şanssızlığı kırar.' ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Sağlıkçılara moral desteği

2020-12-28 10:36 - GÜNDEM

Tarihi Meryem Ana Kilisesi'nde restorasyon çalışmaları başladı

2020-12-26 22:30 - GÜNDEM

Öğretmenler arası Anı Yazma Yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi

2020-12-22 22:50 - GÜNDEM

2020 yılında 363 bin meyve fidanı dağıtıldı

2020-12-28 16:04 - GÜNDEM

Acılık çevre yolu bağlantısı araç trafiğine açıldı

2020-12-28 13:08 - GÜNDEM

Şorşor Deresi sorunu tarih oluyor

2020-12-22 16:42 - GÜNDEM

Gaziantep modeliyle 60 bin ücretsiz tablet öğrencilere dağıtıldı

2020-12-28 15:24 - GÜNDEM

Başkan Demir, Belediyeler Birliğinin toplantısına katıldı

2020-12-28 10:43 - GÜNDEM

Şehrin Tarihini Geleceğe Taşıyacağız

2020-12-24 16:07 - GÜNDEM

Başkan Gürün ve Bakan Ersoy temeli birlikte atacak

2020-12-28 20:27 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM