?>

Batman'da eczacılar da aşı oldu

44'ncü Bölge Batman Eczacı Odası Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyeleri aşı oldu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

BATMAN (İGFA) - Risk grubunda olan eczacılar da aşı olmaya başladı.Batman Siirt Muş Eczacı Odası TEB 44'ncü Bölge Başkanı Uzman Eczacı Adnan Bayhan, yönetim kurulu üyeleri ve eczacılar, ilk etapta aşı olacaklar listesinde yer aldıkları için COVID-19 aşısı olmaya başladı.

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

Medipol Başakşehir Ankara deplasmanından 3 puanla döndü

2021-01-10 17:11 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Fenerbahçe, Kasımpaşa ile oynayacağı kupa maçı hazırlıklarına başladı

2021-01-12 14:36 - SPOR

Ali Koç: Fenerbahçe'nin tam olarak ne olduğunu bilmiyorsunuz hodri meydan!

2021-01-11 23:06 - SPOR

Derrick Luckassen Kasımpaşa'da

2021-01-11 12:18 - SPOR

Bursaspor-Antalyaspor maçını hakem Yasin Kol yönetecek

2021-01-11 10:51 - SPOR

Maja Miljkovic ilk maçına çıktı

2021-01-10 12:35 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Oğulcan Çağlayan'a 6 maç men cezası

2021-01-11 09:29 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM