?>

Belediyeden elektrik tasarrufu

Çanakkale Belediyesi, enerji tasarrufu elde edebilmek amacı ile sokağa çıkma kısıtlaması saatlerinde Kordonboyunda bulunan aydınlatmalarda düzenleme yaptı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Pandemi tedbirleri kapsamında alınan sokağa çıkma kısıtlaması kararı doğrultusunda, kentlilerin evlerinde bulunduğu saatlerde elektrik tasarrufu elde etmek amacı ile Kordonboyunda bulunan aydınlatma direkleri birer aralık bırakılarak yakılmaya başlandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Öğretmenler arası Anı Yazma Yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi

2020-12-22 22:50 - GÜNDEM

Yeni nesil belediyecilik yapıyor, üreticiyi modern tekniklerle destekliyor

2020-12-18 13:10 - GÜNDEM

Altyapısı Büyükşehir'in çalışmalarıyla yenileniyor

2020-12-18 14:14 - GÜNDEM

Kilis'e kazandırılacak yeni projeler görüşüldü

2020-12-20 21:54 - GÜNDEM

Kaymakamlardan Başkanımız Pekmezci'ye Ziyaret

2020-12-22 13:36 - GÜNDEM

Şarkı ve halay eşliğinde temizlik seferberliği

2020-12-21 23:06 - GÜNDEM

Şorşor Deresi sorunu tarih oluyor

2020-12-22 16:42 - GÜNDEM

Güneş enerjisi santrali projesi hayata geçiyor

2020-12-23 16:50 - GÜNDEM

Belediyemiz 2020 Gağan Etkinliği

2020-12-23 12:38 - GÜNDEM

Belediyemiz karla mücadele çalışmalarına başladı

2020-12-23 12:30 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM