?>

COVID-19 aşısı yapılanlar 3,5 milyonu aştı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, şu ana kadar Koronavirüs aşısı yapılan kişilerin sayısının 3,5 milyonun üzerinde olduğunu açıkladı.

SAĞLIK - 5 yıl önce

Türkiye'de COVID-19'la mücadele kapsamında Koronavirüs aşısı yaptıranların sayısı 3,5 milyonu geçti.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, şu ana kadar Koronavirüs aşısı yapılan kişilerin sayısının 3,5 milyonun üzerinde olduğunu açıkladı.

Bakan Koca sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Şu ana kadar aşısı yapılan yurttaşlarımızın sayısı 3.5 milyonun üzerinde. Bugün 65 yaş üstü büyüklerimiz de kolları sıvadı." ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Shakira'nın yeni imajı takipçilerini hayran bıraktı

2021-02-07 13:59 - MAGAZİN

Bursa'da Mollaarap 'riskli alan' ilan edildi

2021-02-07 09:27 - GÜNDEM

Erzincan Refahiye refaha kavuşuyor

2021-02-06 09:34 - GÜNDEM

Seren Serengil'in son hali şaşırttı

2021-02-07 15:34 - MAGAZİN

Aslışah Alkoçlar ve Kaan Demirağ dünyaevine girdi

2021-02-06 09:52 - MAGAZİN

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Diyarbakır Otogarı taşınıyor iddiası

2021-02-08 17:47 - GÜNDEM

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Batman Sason Çileği 'coğrafi işaret' aldı

2021-02-09 11:22 - EKONOMİ

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM