?>

Fadıloğlu: “Rekabet kaliteyi getirir”

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, ilçede bulunan tüm ortaokul öğrencilerinin katılım sağlayabileceği bilgi yarışmasının protokolünü imzaladı.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Hem öğrencinin hem de okulunun tablet, yazıcı, bisiklet, kitap seti, eşofman takımı, spor ayakkabı ve sportif malzeme seti ödülü kazanabileceği protokol imza programında konuşan Başkan Fadıloğlu, “Rekabet kaliteyi getirir. Ödüllendirme noktasında yalnızca öğrencileri değil, aynı zamanda okulları da ödüllendiriyoruz” dedi.Protokol; Şehitkamil Kaymakamlığı, Şehitkamil Belediyesi ve Şehitkamil Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalandı. Şehitkamil Sanat Merkezi’nde (ŞSM) düzenlenen imza törenine; Şehitkamil Kaymakamı Ömer Hilmi Yamlı, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Şehitkamil Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yağcı katıldı.Protokolle öğrencilerin; akademik güdülenmelerine katkı sağlamak, okula olan ilgilerini artırmak, okulunu ve kendilerini temsil edebilme güçleri kazanmalarını sağlamak, hızlı düşünme becerilerini geliştirmek, bilgilerini taze tutmaları, yeni bilgiler edinmeleri ve zihinlerini çalıştırmaları amaçlandı.Protokol kapsamında Şehitkamil ilçesinde öğrenim gören tüm resmi ve özel ortaokul 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerine yönelik 3 aşamalı yapılacak bilgi yarışmasının finali, 28 Aralık 2024 tarihinde yapılacak. Tablet, yazıcı, bisiklet, kitap seti, eşofman takımı, spor ayakkabı ve sportif malzeme seti gibi ödüllerin yanı sıra yarışmaya katılan tüm öğrencilere; kupa bardak, şapka, bloknot ve kalem armağan edilecek.Gerçekten memnuniyet hat safhadaİmza öncesi konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Çocukluğumuzda yaşadığımız güzellikleri, kendi yavrularımızın da yaşaması gayesini taşıyorduk. Bizim öğrencilik yıllarımızda bilgi yarışmaları, çok kıran kırana geçerdi. Ondan sonra önce okul içerisinde daha sonra okullar arası olan etkinlik, hakikaten rekabet kaliteyi getirir mantığıyla hareket ederek bunu organizasyonumuzu da geleneksel hale getirdik. Ödüllendirme noktasında yalnızca öğrencileri değil, aynı zamanda okulları da ödüllendiriyoruz. Gerçekten memnuniyet hat safhada. Katkılarından dolayı Şehitkamil Kaymakamımız Sayın Ömer Hilmi Yamlı, Şehitkamil Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Mehmet Yağcı, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum. Protokolün, hayırlara vesile olmasını diliyorum” diye konuştu.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Meysu, ya milletvekili ya da başkan olacak

2023-12-05 06:26 - MAGAZİN

Taş Atan Eller Kalem Tutuyor

2023-12-03 17:16 - EĞİTİM

Yıldırım, Deprem Çalıştay’ında konuştu: DENGELER ALT ÜST OLDU

2023-12-01 22:08 - GÜNDEM

Dünya halı sektörü fuarda buluştu!

2023-12-05 17:50 - GÜNDEM

İHA’ya yılın en başarılı haber ajansı ödülü

2023-11-30 16:52 - GÜNDEM

Dünya halı sektörü, GAİB’in öncülüğünde İstanbul’da buluşuyor

2023-11-30 13:32 - EKONOMİ

Gaziantep’te çocuklara özel “Bilim Dolu Cumartesi” etkinlikleri düzenliyor

2023-12-02 10:26 - EĞİTİM

Ayakkabı ve Terlik sektörünün en önemli fuarlarından 35. GAFSHOES Fuarı törenle açıldı

2023-12-04 16:45 - GÜNDEM

Cengiz Bayram CHP'den Aday Adayı

2023-12-05 18:02 - POLİTİKA

Siirt AK Parti Belediye Başkan Aday Adayı İbrahim Oran’dan Gazetemize Ziyaret

2023-12-06 10:50 - POLİTİKA

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM