?>

Galatasaray, ODTÜ'yü 30-0 yendi

Sutopu Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Galatasaray, ODTÜ'yü 30-0 mağlup etti.

SPOR - 5 yıl önce

Galatasaray Sutopu Takımı, Sutopu Spor Toto Süper Lig 2. hafta mücadelesinde ODTÜ ile karşılaştı. Sarı-kırmızılılar, ENKA Havuzu'nda oynanan karşılaşmada ODTÜ'yü 30-0 mağlup ederek ligdeki ikinci galibiyeti elde etti.

Galatasaray, ligin 3. haftasında yarın saat 16.30'da Heybeliada Su Sporları Kulübü ile karşılaşacak.

Haftanın Öne Çıkanları

Medipol Başakşehir Ankara deplasmanından 3 puanla döndü

2021-01-10 17:11 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Fenerbahçe, Kasımpaşa ile oynayacağı kupa maçı hazırlıklarına başladı

2021-01-12 14:36 - SPOR

Ali Koç: Fenerbahçe'nin tam olarak ne olduğunu bilmiyorsunuz hodri meydan!

2021-01-11 23:06 - SPOR

Derrick Luckassen Kasımpaşa'da

2021-01-11 12:18 - SPOR

Bursaspor-Antalyaspor maçını hakem Yasin Kol yönetecek

2021-01-11 10:51 - SPOR

Maja Miljkovic ilk maçına çıktı

2021-01-10 12:35 - SPOR

Oğulcan Çağlayan'a 6 maç men cezası

2021-01-11 09:29 - SPOR

Kalaşnikof satmaya çalışırken yakalandılar

2021-01-13 17:24 - ASAYİŞ

Fatih Terim: Geç oldu bizim için, güç oldu açıkçası ama oldu

2021-01-13 09:35 - SPOR

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM