?>

Gaziantep Büyükşehir'den çalışanlara yüzde 100 zam

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve HAK-İŞ sendikası tarafından imzalanan toplu iş sözleşmesi ile belediye personeli maaşlarına yüzde 100 zam yapılarak en düşük belediye personeli maaşı 34 bin TL'ye yükseltildi.

GÜNDEM - 2 yıl önce

Gaziantep'te bir restoranda düzenlenen yeni yıl toplu iş sözleşmesi programına Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, HAK-İş Konfederasyonu Genel Başkanı Mahmut Arslan, sendika başkanları ve belediye çalışanları katıldı. Toplu iş sözleşmesinin imzalanması ile Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gazibel A.Ş., Gazi Ağaç A.Ş., Gazi Danışmanlık A.Ş., Gaski Enerji A.Ş., Gazi Kültür A.Ş., Gazi Bilişim A.Ş. ve Gazi Konut A.Ş. çalışanı maaşlarına yüzde 100 zam yapıldı. Yapılan yüzde 100'lük zam ile en düşük belediye çalışanı maaşı 34 bin TL oldu. Zammın yanı sıra ikramiyeler de 52 yevmiyeden 60 yevmiyeye çıkarıldı. Zam oranını memnuniyetle karşılayan yaklaşık 8 bin belediye çalışanı, sloganlar atarak Başkan Fatma Şahin'e teşekkür etti."8 bin üye adına teşekkür ediyorum"Toplu iş sözleşmesiyle yapılan zam oranının Türkiye genelinde yapılan zam oranları arasında ilk sıralarda yer aldığını belirten HAK-İŞ Sendikası Genel Başkanı Mahmut Arslan, "Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yaklaşık 8 bin belediye çalışanını kapsayan çok önemli bir zam oranına imza attı. Bu şartlarda bunu yapabilmek kolay değil. Toplam 8 bin üyemiz adına imzalayacağımız bu toplu iş sözleşmesinin herkese hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum" dedi."Asgari ücrette yüzde 100 zam yaparak evli çalışanın aylık toplam gelirini 34 bin TL yapmış olduk"Belediye olarak şartlarını çok çok zorlayarak çalışanlara önemli bir zam yaptıklarını ifade eden Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, "Bugün çok çok zorladığımız şartlar sonunda aldığımız kararla en düşük evli çalışanımızın maaşını 30 bin TL yaptık. Hayırlı, uğurlu olsun. Allah mübarek etsin. İkramiyeler ve bayram yardımlarımızla birlikte asgari ücrette yüzde yüz zam yaparak evli bir çalışanın aylık toplam gelirini 34 bin TL yapmış olduk. İkramiyelerimizi de 52 yevmiyeden 60 yevmiyeye yükseltmiş olduk" ifadelerini kullandı.Atılan imzaların ardından salonda büyük bir coşku yaşandıKonuşmaların ardından Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, HAK-İŞ Sendikası Genel Başkanı Mahmut Arslan, Hak-İş ve Hizmet-İş Gaziantep Şube Başkanı Halil İbrahim Tanrıöver, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Sezer Cihan ve Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları Daire Başkanı Nurullah Bilici'nin katılımıyla yeni toplu iş sözleşmesi imzalandı. Atılan imzaların ardından salonda büyük bir coşku yaşandı.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep’te silahlı çatışma!

2024-02-08 20:48 - ASAYİŞ

Cumhurbaşkanı Erdoğan Gaziantep’e geliyor…

2024-02-03 23:28 - POLİTİKA

Meral Akşener'in ablası Mualla Özen hayatını kaybetti

2024-02-03 10:02 - GÜNDEM

CHP Gaziantep adayları belli oldu!

2024-02-02 14:49 - POLİTİKA

Siirt Belediyesi Erkek Voleybol Takımı 1 Lig Play Off Maçlarında İlimizi Temsil Edecek

2024-02-05 09:53 - SPOR

Ahmet Bozgeyik Seçim Startını Köyünden Verdi

2024-02-08 13:13 - POLİTİKA

Bu kütüphane 24 saat açık

2024-02-03 23:43 - EĞİTİM

Eski AK Parti Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, Yeniden Refah’tan aday oldu

2024-02-02 13:39 - POLİTİKA

CHP Gaziantep'te ön seçim heyecanı yaşandı... İşte Şahinbey sonuçları

2024-02-05 10:28 - POLİTİKA

Cumhurbaşkanı Erdoğan Gaziantep’te

2024-02-04 13:54 - POLİTİKA

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM