?>

Gaziantep FK Noel tatiline gitti

Lige verilen arada Gaziantep Futbol Kulübü oyuncuları Noel tatiline gitti.

SPOR - 2 yıl önce

Fatih Karagümrük maçıyla kötü gidişe dur diyen Gaziantep Futbol Kulübü'nde oyunculara yılbaşı izni verildi. Bu hafta ligde maçların oynanmayacak olması nedeniyle teknik direktör Sumudica futbolcularına Noel izni verdi. Yabancı futbolcular ülkesine giderken yerli oyuncular ise kendi ailelerinin yanına gitti. Gaziantep Futbol Kulübü, önümüzdeki hafta yeniden bir araya gelerek çalışmalarına başlayacak. 

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Ekmek 7 Lira, Kebap 140 Lira Oldu

2023-12-22 13:54 - EKONOMİ

AK Parti Siirt Kadın Kolları Yönetim Kurulu Belli Oldu

2023-12-22 23:01 - POLİTİKA

Tahmazoğlu Mesleki Eğitim öğrencileri ile bir araya geldi

2023-12-21 17:33 - EĞİTİM

Gaziantep Kent Konseyi Kadın Meclisi Çevre Komisyonu, “Temizliğin Öncüleriyiz” Projesini Başlattı

2023-12-20 10:16 - EĞİTİM

Kalyoncu ailesinin acı günü!..

2023-12-20 18:52 - GÜNDEM

Merkez Bankası yılın son faiz kararını açıkladı

2023-12-21 14:15 - EKONOMİ

Moda Fuarı’nın sağlığı Anka’ya emanet

2023-12-21 09:51 - SAĞLIK

Gaziantep Fk 4 hafta sonra kazanmayı bildi

2023-12-23 18:31 - SPOR

İYİ Parti Siirt İl Başkanı Dündar, partisinden istifa etti

2023-12-22 14:04 - POLİTİKA

Gaziantep ALG, Galatasaray’ı 4-1 yendi

2023-12-23 18:33 - SPOR

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM