?>

Gaziantep valiliği uyardı! Hava sıcaklıkları artıyor

Gaziantep Valiliği, sıcaklıkların mevsim normallerinin 4-6 derece üzerine çıkmasının beklendiğini belirterek, vatandaşları dikkatli ve tedbirli olmaları konusunda uyarıda bulundu.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Gaziantep Valiliği’nin sosyal medya hesabı üzerinden yayımladığı uyarı mesajında, “Vatandaşlarımızın Dikkatine. Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkması beklendiğinden vatandaşlarımızın dikkatli ve tedbirli olmaları önem arz etmektedir” dedi.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt'te zeytin üretimi yaygınlaşıyor

2023-08-01 10:05 - YAŞAM

MİLLET BAHÇESİ ANA-BABA GÜNÜ

2023-07-28 15:03 - YAŞAM

Siirt Sosyal Bilimler Lisesi’nden Türkiye Geneli Büyük Başarı! 

2023-07-30 14:41 - EĞİTİM

Powerşarj ve D-Rect Charge Arasında 3 Milyon Dolarlık Anlaşma İmzalandı

2023-07-28 22:25 - TEKNOLOJİ

Siirt İl Özel İdare Spor’un Yeni Başkanı Belli Oldu

2023-07-29 13:57 - SPOR

Bay ailesi Sinan Oğan’ın Türkiye İttifak Partisi’ne geçti.

2023-08-01 17:42 - POLİTİKA

Meteoroloji’den Bazı İller İçin Uyarı! Aralarında Siirt’te Var

2023-07-31 17:02 - YAŞAM

Günay Güvenç vedalaştı

2023-07-30 13:37 - SPOR

Demokrat Parti Gaziantep’te il başkanı değişti!..

2023-07-28 23:09 - POLİTİKA

Yaz Yemeği: Kavun, Ekmek ve Peynir…

2023-07-28 12:05 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM