?>

‘Kaçak Su' ile etkin mücadele

Bingöl Belediyesi BİSKİ Müdürlüğü ekipleri, kaçak su kullananlara göz açtırmıyor. Üç aylık çalışma periyodunda kaçak kullanım yaptığı tespit edilen 185 kişiye 197 bin TL idari para cezası kesen ekipler, 292 kayıt dışı sayacı da kayıt altına aldı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Bingöl Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü (BİSKİ) kaçak önleme ekipleri, usulsüz su kullanımına yönelik kapsamlı bir mücadele yürütüyor.

197 bin TL idari para cezası kesildi

Kaçak su ile mücadele etkin görev üstlenen ekipler, mahalle mahalle gezerek hane ve bahçelerde denetim gerçekleştirip sayaçsız bağlantıları tespit ediyor. Haziran, Temmuz ve Ağustos döneminde il genelinde denetimlerini gerçekleştiren ekipler, 185 usulsüz kullanım tespit etti. Kaçak bağlantıları tutanak altına alan ekipler, toplam 197 bin TL idari para cezası uyguladı.

292 kayıt dışı abone tespit edildi

İçme suyunda kayıp kaçakları sıkı denetim altına alan kaçak önleme ekipleri, çalışma kapsamında 292 kayıt dışı abone tespit etti. Toplamda 14 bin ton endeksi tutanak altına alan ekipler, 19 bin 939 TL tahakkuk düzenledi.

Usulsüz kullanıma sessiz kalma!

Bingöl Belediyesi Basın ve Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü, kaçak su kullanımına yönelik denetimlerin sıkı bir şekilde devam edeceği belirtildi.

Kaçak su kullanımı ciddi bir suç teşkil ettiği vurgulanan açıklamada, 'Ekiplerimiz gelen ihbarlar başta olmak üzere, rutin denetimler ve kontrollerle kaçak su kullanan aboneleri tespit ederek gerekli işlemleri yapıyor. Kaçak su kullananların aslında ücretini zamanında ödeyen duyarlı abonelerin hakkını da gasp ettiği bir gerçektir. BİSKİ ekiplerimiz kaçak su ile mücadelesi tüm mahallelerde kapsamlı bir şekilde devam edecektir. Tüm vatandaşlarımızdan kayıp kaçaklara sessiz kalmamalarını bekliyoruz' denildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Sağlıkçılara moral desteği

2020-12-28 10:36 - GÜNDEM

Tarihi Meryem Ana Kilisesi'nde restorasyon çalışmaları başladı

2020-12-26 22:30 - GÜNDEM

Öğretmenler arası Anı Yazma Yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi

2020-12-22 22:50 - GÜNDEM

2020 yılında 363 bin meyve fidanı dağıtıldı

2020-12-28 16:04 - GÜNDEM

Acılık çevre yolu bağlantısı araç trafiğine açıldı

2020-12-28 13:08 - GÜNDEM

Şorşor Deresi sorunu tarih oluyor

2020-12-22 16:42 - GÜNDEM

Gaziantep modeliyle 60 bin ücretsiz tablet öğrencilere dağıtıldı

2020-12-28 15:24 - GÜNDEM

Başkan Demir, Belediyeler Birliğinin toplantısına katıldı

2020-12-28 10:43 - GÜNDEM

Şehrin Tarihini Geleceğe Taşıyacağız

2020-12-24 16:07 - GÜNDEM

Başkan Gürün ve Bakan Ersoy temeli birlikte atacak

2020-12-28 20:27 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM