?>

KASKİ vatandaşı susuz bırakmayacak

KASKİ Genel Müdürlüğü, pandemi süresince vatandaşlarımızın özellikle artan su ihtiyacının karşılanması için gerekli tedbirleri aldı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

KAHRAMANMARAŞ (İGFA) - KASKİ Genel Müdürlüğü, pandemi süresince vatandaşların özellikle artan su ihtiyacının karşılanması için gerekli tedbirleri alarak zorlu hava şartlarına rağmen çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü duyurdu.

Şehrin özellikle kuzey ilçelerimizdeki -20 dereceyi bulan hava koşullarında hafta sonu veya tatil dinlemeden mesaisini sürdüren ekipler, onarım hizmetlerini hız kesmeden sürdürdü.

Bu hafta genelinde 174 adet içme suyu arızası, 151 adet kanal arızası, 34 metre şebeke yenilemesi yapıldığı duyuruldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt Pervari'de COVID-19 vakası kalmadı!

2021-01-26 15:24 - SAĞLIK

Beşiktaş 2-1 Göztepe

2021-01-24 21:01 - SPOR

Türkiye ile Moğolistan iş birliğine gitti

2021-01-21 18:39 - EKONOMİ

Mesut Özil Fenerbahçe'ye imzayı attı

2021-01-27 14:48 - SPOR

Siirt İl Özel İdare Spor'dan transfer atağı

2021-01-27 11:08 - SPOR

Siirt'te elektrikli tandır fırınlarına talep çoğaldı

2021-01-28 12:37 - GÜNDEM

Cinsiyet değiştiren oyuncu, eşinden ayrılıyor

2021-01-27 17:36 - MAGAZİN

Battalgazi Belediyesi'nden Göztepe'ye kreş

2021-01-28 09:21 - GÜNDEM

Bursa Gürsu'da peyzaj güzelliği

2021-01-27 18:06 - YAŞAM

Malatya'da fuhuş şebekesi çökertildi!

2021-01-21 18:08 - ASAYİŞ

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM