?>

Kaymakam Tunç, Covid 19 Denetimlerine Devam Ediyor

Kaymakam Tunç, Covid 19 Denetimlerine Devam Ediyor

GÜNDEM - 5 yıl önce

Baykan Kaymakamı / Belediye Başkan V. Mehmet Tunç ve beraberinde İlçe Emniyet ve İlçe Jandarma personeli, TSM personeli ve mahalle muhtarları ile birlikte maske, mesafe ve hijyen kurallarına riayet edilip edilmediğini kontrol etmek, Baykan Devlet Hastanesindeki ve ASM’lerdeki aşılama çalışmalarını yerinde incelemek amacıyla denetimlerine devam etti.

Tüm dünyayı etkisi altına alan Covid-19 salgınının son günlerde ilimizde ve ilçemizde de artış göstermesi nedeniyle alınması gereken idari tedbir ve önlemleri yerinde incelemeye devam eden Tunç, vatandaşlarımızdan duyarlı davranış sergilemelerini, maske mesafe ve hijyen kurallarına riayet etmelerini ve bir an önce aşı olmalarını, aşılama çalışmalarına destek vermelerini istedi. Baykan Kaymakamı / Belediye Başkan V. Mehmet Tunç “Salgınla mücadele kapsamında her türlü tedbiri en hızlı ve en üst seviyede alarak çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Kıymetli Baykanlı vatandaşlarımızdan tedbiri elden bırakmamalarını maske, mesafe ve hijyen kurallara uymalarını ve her bir vatandaşımızın aşı olmasını rica ediyorum." İfadelerini kullandı. KAYMAKAM TUNÇ, AŞILAMA FAALİYETLERİNE KATILDI Baykan Kaymakamı / Belediye Başkan V. Mehmet Tunç ilçe merkezindeki mahallelerde ve Cefan Mahallesinde aşılama ile ilgili vatandaşları bilgilendirme, bilinçlendirme ve ikna çalışmalarına esnaf esnaf gezerek vatandaşlarımızın aşı çalışmalarına katkı sunmalarını istedi. İçe TSM’ye bağlı doktor ve sağlık personelleri tarafından icra edilen aşılama faaliyetlerine Cefan mahallesinde hane hane gezilerek aşılama çalışmalarına devam edildi. Baykan Kaymakamı / Belediye Başkan V. Mehmet Tunç konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Baykan İlçemizde aşılama çalışmalarına hız vermiş durumdayız. Hedef kitlemizde olan aşılanmamış vatandaşlarımızın bir an önce aşılanması için vatandaşlarımızın yanındayız, hane hane aşılamaları çalışmalarını takip ediyoruz. Vatandaşlarımızı ikna ediyoruz. İlçe merkez mahallelerimizde ve köylerimizde sağlık çalışanlarımız ile hane hane gezerek aşılama çalışmalarının en kısa sürede hedeflenen düzeylere gelmesini hedefliyoruz. Bu kapsamda büyük bir özveri ile aşılama faaliyetlerinin gerçekleşmesinde sahada olan tüm çalışma arkadaşlarıma çalışmalarından dolayı ilçem ve vatandaşlarımız adına şükranlarımı bildiriyorum.” ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Türk Telekom Fen Lisesinin büyük başarısı 

2021-08-07 17:13 - GÜNDEM

Sancaklar Ortaokulu 32 Fen lisesi çıkardı

2021-08-07 17:18 - GÜNDEM

Siirt, millet bahçesine kavuşuyor

2021-08-05 09:54 - GÜNDEM

Sancaklar Ortaokulundan büyük başarı

2021-08-06 10:29 - EĞİTİM

Kanalizasyon işleri yaptırılacak

2021-08-09 17:40 - RESMİ İLAN

OSMAN ÖREN, SMA HASTASI EFLİN LİNA BEBEĞE CANLI YAYINDA 425 BİN TL BAĞIŞ TOPLADI

2021-08-09 10:50 - SAĞLIK

TIP DEKANI PROF. DR. ARICA NEDEN PANDEMİ KURULUNDA YOK?

2021-08-07 17:11 - SAĞLIK

NAFİH TAYRAN TURHAN SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI

2021-08-06 15:01 - YAŞAM

SİİRT BELEDİYESİ 150 AİLEYE SICAK YEMEK DESTEĞİ SAĞLIYOR

2021-08-05 16:25 - GÜNDEM

SİÜ'de çevrimiçi "tanıtım günleri" başladı

2021-08-07 17:10 - EĞİTİM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM