?>

Kızılay Heyeti'nden Başkan Asya'ya ziyaret

GÜNDEM - 5 yıl önce

Kızılay Kadın ve Gençlik Kolları üyeleri Belediye Başkanı Feyat Asya'ya nezaket ziyaretinde bulundu. Başkan Asya, makamında ağırladığı Kızılay heyetine nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür eder, çalışmalarında kolaylıklar diledi.

Haftanın Öne Çıkanları

Sağlıkçılara moral desteği

2020-12-28 10:36 - GÜNDEM

Belediye Başkanı Rafet Vergili önemli açıklamalarda bulundu

2020-12-29 20:13 - GÜNDEM

Tarihi Meryem Ana Kilisesi'nde restorasyon çalışmaları başladı

2020-12-26 22:30 - GÜNDEM

Öğretmenler arası Anı Yazma Yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi

2020-12-22 22:50 - GÜNDEM

2020 yılında 363 bin meyve fidanı dağıtıldı

2020-12-28 16:04 - GÜNDEM

Acılık çevre yolu bağlantısı araç trafiğine açıldı

2020-12-28 13:08 - GÜNDEM

Gaziantep modeliyle 60 bin ücretsiz tablet öğrencilere dağıtıldı

2020-12-28 15:24 - GÜNDEM

Başkan Demir, Belediyeler Birliğinin toplantısına katıldı

2020-12-28 10:43 - GÜNDEM

Şehrin Tarihini Geleceğe Taşıyacağız

2020-12-24 16:07 - GÜNDEM

Başkan Gürün ve Bakan Ersoy temeli birlikte atacak

2020-12-28 20:27 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM