?>

Manisa Büyükşehir ve Demirci arasında tahsis protokolü

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün ile Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk arasında protokol imzalandı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

MANİSA (İGFA)- Meclis Toplantısı öncesinde yapılan protokole imzalar Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün ve Demirci Belediye Başkanı Selami Selçuk tarafından atıldı. Protokole atılan imzalar sonrasında ilçede bulunan mezbaha, Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından Demirci Belediyesi’ne 10 yıl süreyle tahsis edildi. Yapılan protokolün her iki belediye de hayırlı olmasını dileyen Başkan Cengiz Ergün, mezbahanın modern ve steril bir şekilde hizmet vermeye devam edeceğini söyledi.  
Haftanın Öne Çıkanları

Laboratuvar malzemeleri satın alınacak

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Polis Haftası kutlandı

2021-04-07 15:37 - YAŞAM

Pompa bakım onarım hizmeti alınacaktır

2021-04-07 23:06 - GÜNDEM

Kuru gıda malzemeleri satın alınacaktır

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Gemlikli şehidin kızı da artık polis

2021-04-10 18:09 - GÜNDEM

ÇOCUK HAKLARI DURAĞI AÇILDI

2021-04-07 15:39 - YAŞAM

Anne kız lösemiyi birlikte yendi

2021-04-12 18:19 - SAĞLIK

Kurtalan’da 15. okuma etkinliği

2021-04-07 15:35 - EĞİTİM

EVİN ODUNLUĞUNDA ÇIKAN YANGIN KORKUTTU

2021-04-13 12:29 - YAŞAM

Şeyh Faraç cami ibadete açıldı

2021-04-13 12:27 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM