?>

Nevşehir'de 'Başkan Sensin' uygulaması başlıyor

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, 2020 değerlendirmesine yönelik düzenlemiş olduğu basın toplantısında 2021 yılında her ay kura ile belirlenecek bir kişinin 1 saatliğine belediye başkanı olacağını açıkladı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Kapadokya Kültür ve Sanat Merkezinde 2020 yılının değerlendirdiği bir basın toplantısı düzenledi. Belediye Başkanı Rasim Arı 2020 yılında yapılan çalışmaları anlattığı toplantıda bundan böyle de her ay kura ile belirlenecek 1 kişinin bir saatliğine belediye başkanlığı yapacağını açıkladı. Arı, 'Başkan sensin projesini başlatıyoruz. Ayda 1 kişi bir saatlik belediye başkanı olacak. Kura ile çekeceğiz. Gel bakalım hadi otur neler yaparsın diyeceğiz. O bir saatte verdiği tüm talimatları yerine getireceğiz. Bir saat boyunca hukuken gerçekleştirilebilecek olan şeyleri yapacağız. Çocuklara da acayip sürprizlerimiz var. Başkan sensin projemize müracaat edecekler. İsteyen gelsin başkanlığını yapsın. Pazartesiden itibaren web sitemize hayata geçiriyoruz' dedi.

'Nevşehir Belediyesinin 50 milyon borcu var'

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı düzenlediği basın toplantısında Nevşehir Belediyesinin de borcunu açıkladı. Belediye Başkanı Arı göreve geldiği 3 Nisan 2019 tarihinde Belediyenin borcunun 89 milyon lira olduğunu ifade ederken bugün itibarıyla ise belediyenin borcunun yapılan onca işe rağmen 50 milyon lira kaldığını belirtti. Arı, '3 Nisan 2019 tarihinde belediye başkanı oldum. Sabah mali raporlara baktık. Nevşehir Belediyesinin 89 milyon lira borcu vardı. Kasamda ise 700 bin lira vardı. 27 milyon esnafa borcumuz vardı. 2019 yılının sonunda belediyemiz 2 milyon 100 bin liraya esnaf borcumuzu düşürdük. Belediye bütçesi 10 milyon 590 lira fazla verdi. Pandemi boyunca da yüzde 65 İller Bankası payımız kesildi. Tüm bunlara rağmen bu kadar iş yapıldı. 89 milyon lira olan borcumuz 50 milyona düştü. Yani şuanda Nevşehir Belediyemizin borcu 50 milyon liraya düştü. O kadar iş yaptık ve 49 milyon lira borç ödedik' şeklinde konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Burcu Biricik'ten estetik itirafı

2021-01-03 18:39 - MAGAZİN

'Pandemide kamburluk riski herkesi etkiliyor'

2021-01-04 16:18 - SAĞLIK

Batman İl Emniyet Müdürü Köroğlu Kıraç: 'Huzurlu ve güvenli bir kentteyiz'

2021-01-04 16:35 - GÜNDEM

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Yemen'e taziye mesajı

2021-01-03 18:36 - POLİTİKA

Büyük ve güçlü Türkiye'nin temelleri atılıyor

2021-01-03 17:46 - POLİTİKA

Jandarma kapı kapı dolaşıp KADES'i tanıttı

2021-01-04 15:40 - ASAYİŞ

CHP eski Milletvekili Fikri Sağlar'a soruşturma

2021-01-04 10:18 - POLİTİKA

Fethiye'de polis memuru Özcan Turan yaşamını yitirdi

2021-01-04 16:50 - ASAYİŞ

Erzurum'da sağlık çalışanlarına kayak eğitimi

2021-01-02 22:08 - SAĞLIK

Sağlıklı Kentler Birliği DSÖ'nün konferansına katıldı

2021-01-03 17:23 - SAĞLIK

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM