?>

Şahin’den Bakan Yerlikaya’ya hayırlı olsun ziyareti

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yeni İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yeni kabinede İçişleri Bakanlığı görevine getirilen Gaziantep'in eski Valisi Ali Yerlikaya’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Şahinziyaretini sosyal medya hesabı üzerinden şu sözlerle paylaştı, ‘’ Önceki dönem Gaziantep ve İstanbul Valimiz, şimdi İçişleri Bakanımız Ali Yerlikaya ’ya hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Rabbim hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin’’ dedi.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantepli Depremzede babanın buruk mezuniyet sevinci.

2023-06-22 10:28 - GÜNDEM

Siirt Güres'te iki kişilik eylem

2023-06-18 17:37 - YAŞAM

Zarova çayında piknik sezonu…

2023-06-21 15:22 - YAŞAM

Enerji Bakanlığı’nda Abdullah Tancan ile yola devam

2023-06-22 10:02 - GÜNDEM

15 BARODAN ORTAK AÇIKLAMA

2023-06-20 11:32 - GÜNDEM

Halıcıları Carpet & Flooring Expo İstanbul 2023 Heyecanı Sardı

2023-06-18 12:58 - EKONOMİ

Amatör futbolun ülkemize ne faydası var?

2023-06-21 13:41 - SPOR

Siirt Şeyhler Çarşısı çok sessiz…

2023-06-21 17:03 - YAŞAM

21 . 06 . 2023 Resmi Gazete

2023-06-21 10:29 - GÜNDEM

Siirt'te trafik kazasında 1 çocuk öldü

2023-06-21 10:39 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM