?>

Sakaryalı sporcu halterde Türkiye şampiyonu oldu

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı sporcularından Serhat Kırık, Antalya’da düzenlenen Gençler Türkiye Şampiyonasında 67 kiloda Türkiye Şampiyonu oldu.

SPOR - 5 yıl önce

SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı sporcularından Serhat Kırık, Antalya’nın Kemer ilçesinde düzenlenen Gençler Türkiye Şampiyonasında 67 kiloda Türkiye Şampiyonu oldu. 

Türkiye Halter Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada Büyükşehirli sporcu Kırık, tüm rakiplerini sayı tuşu ve puan vermeden mağlup ederek altın madalyayı Sakarya'ya getirdi. Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Antalya’da düzenlen şampiyonada derece elde eden sporcuyu tebrik ederek, başarılarının devamını diledi.

Haftanın Öne Çıkanları

Kilitli parke taşlı onarım işleri yaptırılacaktır

2021-04-06 21:33 - GÜNDEM

Laboratuvar malzemeleri satın alınacak

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Polis Haftası kutlandı

2021-04-07 15:37 - YAŞAM

Pompa bakım onarım hizmeti alınacaktır

2021-04-07 23:06 - GÜNDEM

Kuru gıda malzemeleri satın alınacaktır

2021-04-07 23:07 - YAŞAM

Gemlikli şehidin kızı da artık polis

2021-04-10 18:09 - GÜNDEM

ÇOCUK HAKLARI DURAĞI AÇILDI

2021-04-07 15:39 - YAŞAM

Anne kız lösemiyi birlikte yendi

2021-04-12 18:19 - SAĞLIK

3 kalem temizlik malzemesi satın alınacak

2021-04-06 21:29 - YAŞAM

Kurtalan’da 15. okuma etkinliği

2021-04-07 15:35 - EĞİTİM

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM