?>

Şehitkamil Sanat Merkezi çocuk orkestrası ilk konserini verdi

Şehitkamil Belediyesi tarafından Şehitkamil Sanat Merkezi’nde (ŞSM) Yaz Sanat Akademisi etkinlikleri çerçevesinde açılan gitar, piyano ve keman kursuna katılan kursiyerler, sertifikalarını düzenlenen törenle aldı.

GÜNDEM - 3 yıl önce

 Sertifika töreni öncesi, kursiyerler tarafından kurulan Şehitkamil Sanat Merkezi Çocuk Orkestrası ilk konserini düzenledi.Şehitkamil Sanat Merkezi’nde düzenlenen Yaz Sanat Akademisi dönem sonu sertifika törenine, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, Şehitkamil Halk Eğitim Merkezi Müdürü İbrahim Halil Berk, Merveşehir Halk Eğitim Merkezi Müdürü Bayram Bal, eğitmenler, kursiyerler ve veliler katıldı. Sertifika töreni öncesi, Gitar, piyano ve keman kursiyerleri tarafından kurulan Şehitkamil Sanat Merkezi Çocuk Orkestrası ilk konserini düzenledi. Birbirinden güzel eserleri seslendiren kursiyerler, katılımcılara unutulmaz bir gün yaşattı.Müzisyenlerimiz ve kursiyerlerimiz gerçekten güzel bir performans ortaya koydularKonserin ardından katılımcılara hitaben konuşan Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Gaziantep'te eğitime, sanata, kültüre, bilime dair ne varsa imkanları seferber ediyoruz. Bu bizim bir başımıza yaptığımız bir faaliyet değil. Kurumlar arası işbirliği çerçevesinde Milli Eğitim Müdürlüğümüzden, Halk Eğitim Merkezimizden almış olduğumuz desteklerle bu faaliyetleri icra ediyoruz. Gaziantep kadim bir şehir, köklü bir tarihi var. Geçmiş dönemde de mu****inas bir memleket olarak anılır. Fakat son dönemlerde bu hasretimizi kaybetmiştik. Bundan hareketle bu fiziki mekana hayata geçirdik. Ama bu tür mekanları yapmak bizim sorumluluğumuzda ondan sonraki safhada bunu devam ettirebilmek saygıdeğer velilerimiz, kursiyerlerimizin sayesinde oluyor. Özellikle öğrencilerimizin akademik başarılarını veliler olarak önemsiyoruz ama diğer taraftan da sanat faaliyetlerini de bir o kadar göz önünde tutmamız gerekiyor. Burada hem müzisyenlerimiz hem kursiyerlerimiz gerçekten güzel bir performans ortaya koydular. Ben sizlerden onlar için büyük bir alkış rica ediyoruz. İnşallah bu tür etkinliklerimizi arttırarak devam ettireceğiz. Sizler böyle bir ilgi gösterdiğiniz müddetçe biz bu faaliyetlerimizi devam ettireceğiz. Bu organizasyonda emeği geçen tüm yöneticilerimize, hocalarımıza ve özellikle kursiyerlerimize teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.Yapılan konuşmaların ardından, Protokol üyeleri tarafından kursiyerlere dönem sonu sertifikaları verildi.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Kılıç ailesinin mutlu günü. Baba Hakkı’dan muhteşem düğün..

2023-08-20 12:20 - GÜNDEM

GSO başkanları, “TOBB Türkiye Ekonomi Şurası”na katıldı

2023-08-17 14:40 - GÜNDEM

Okullar ne zaman açılacak? Yaz tatili ne zaman bitecek?

2023-08-23 10:08 - EĞİTİM

DP Kurtalan İlçe Başkanlığına Reşit Alkaş seçildi

2023-08-19 14:24 - YAŞAM

Vali Kızılkaya: "Gönülleri Yapmaya Geldik"

2023-08-17 10:45 - GÜNDEM

Siirt'te boşanma aşamasındaki eşinin evini bastı, intihar etti

2023-08-23 09:40 - YAŞAM

Rahmetli Demirel’in Gaziantepli hanımağası vefat etti.

2023-08-17 09:58 - YAŞAM

SANKO Okulları öğrencilerinin YKS başarısı

2023-08-22 17:22 - EĞİTİM

81 İlin Başkanları Diyanet Önünde Eylemdeydi...

2023-08-22 09:38 - YAŞAM

Gaziantep'te 40 vatandaşımız hayatını kaybetti

2023-08-21 17:54 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM