?>

Sel felaketinin yaşandığı bölgeye 10 personel gönderildi

Siirt Belediyesi sel felaketinin yaşandığı Adıyaman'a personel ve dalgıç ekibi gönderdi.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Siirt Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, sel felaketinin yaşandığı Adıyaman'a 5 personel, 5 dalgıç ekibi ve 1 adet motopomp gönderdi.
Haftanın Öne Çıkanları

Beton parke, bordür ve oluk taşı satın alınacak

2023-03-15 11:38 - ROPÖRTAJ

Türkiye Seçime Gidiyor

2023-03-10 15:14 - POLİTİKA

Togg'un fiyatı belli oldu

2023-03-14 16:03 - TEKNOLOJİ

Nergis Çiçek Açtı

2023-03-10 11:35 - YAŞAM

Botan Balığı 150 TL

2023-03-13 10:24 - EKONOMİ

Av. Diyaddin Temiz Ak Parti’den Siirt Milletvekili Aday Adayı Oldu

2023-03-15 18:58 - POLİTİKA

Genç, İdealist Ve Ufku Açık Bir Siyasetçi

2023-03-16 11:33 - GÜNDEM

“18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ” ÇEŞİTLİ ETKİNLİKLERLE ANILACAK

2023-03-15 10:38 - GÜNDEM

Zivzik Narı En Yüksek Fiyatına Çıktı

2023-03-14 10:47 - EKONOMİ

AK Parti'de Adaylık Başvuruları

2023-03-15 14:11 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM