?>

Siirt Beyazay Derneğinden doğa yürüyüşü

Şube Başkanlığını İsmail Dülek'in yaptığı Türkiye Beyazay Derneği öncülüğünde toplanan üniversite öğrencileri, doğa yürüyüşü yaptı.

YAŞAM - 3 yıl önce

Dernek öncülüğündte bir araya gelen öğrenciler, merkezine 7 kilometre yürüyerek Botan Vadisinde doğayı gezdi.

Derneğin şube başkanı İsmail Dülek, 100 dolayında üniversiteli gencimizle doğa yürüyüşü düzenlendiğini, yürüyüşün Deliklitaş mevkiinde üyelerin keyifi bir zaman geçirmesiyle sona erdiğini ve bu tür etkinlikleri tertiplemeyi sürdüreceklerini aktardı.

Haftanın Öne Çıkanları

SİÜ'nün promosyon ihalesine dikkat çekildi!

2023-01-21 14:25 - EKONOMİ

Barış Mahallesi Semt pazarı yapım proje çalışmaları devam ediyor

2023-01-17 15:46 - GÜNDEM

Okul kütüphanesi tamamen yenilendi

2023-01-16 15:55 - GÜNDEM

Siirt Arkeoloji Müzesi 2023 Yatırım Programına Alındı

2023-01-17 15:49 - GÜNDEM

İl Özel İdaresi Genel Sekreterliğine Vali Yardımcısı Fatih Kurt Getirildi

2023-01-18 14:55 - GÜNDEM

4-6 yaş öğrencileri Kur’an’a geçmenin sevincini yaşadı

2023-01-19 16:39 - GÜNDEM

Siirt’te trafik kazası: 2 kişi yaralı

2023-01-19 16:45 - ASAYİŞ

Siirt’e 10 Çarşı ve Mahalle Bekçisi Alınacak

2023-01-18 14:52 - GÜNDEM

SİİRT’İN JEOLOJİK YAPISI ARAŞTIRILIYOR

2023-01-18 14:54 - GÜNDEM

Yeni Hükümet Konağı Binası Tamamlanma Aşamasına Geldi

2023-01-16 15:58 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi

13:21 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM

AYM Üyesi Akçil’den Kültür Müdürü Genç’e Ziyaret

13:17 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM