?>

Siirt İl Sağlık Müdürlüğü kadın sağlıkçıları unutmadı 

İl Sağlık Müdürlüğü, Siirt'te 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla etkinlik yapıldı. 

SAĞLIK - 5 yıl önce

SİİRT (İGFA) - Siirt'te Vali ve Belediye Başkan Vekili Osman Hacıbektaşoğlu tarafından İl Sağlık Müdürlüğü'ne gönderilen karanfiller sağlık çalışanlarına dağıtıldı.

İl Sağlık Müdürü Erol Emre Ömür, beraberinde kurum yöneticileri ile sağlık çalışanlarını ziyaret ederek karanfil dağıttı. Ömür, sağlık personelinin COVID-19'la mücadelede en ön safta kahramanca görev yaptığını belirterek, tüm kadın sağlıkçıların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Mostafa Mohamed'in cezası açıklandı

2021-03-05 17:27 - SPOR

Fahrettin Koca'dan 'eve' davet

2021-03-06 16:35 - GÜNDEM

Gara şehidi Semih Özbey'in annesi ilk kez konuştu

2021-03-08 13:53 - GÜNDEM

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Malatya'da Altay Kışlası arazisine Sanayi Sitesi hazırlığı

2021-03-07 09:38 - EKONOMİ

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Merkez Bankası Başkanı'ndan 'fiyat istikrarı' mesajı

2021-03-05 14:49 - EKONOMİ

Galatasaray'a Luyindama piyangosu

2021-03-09 11:05 - SPOR

Fenerbahçe, Konya'dan 3 puanla döndü

2021-03-08 21:43 - SPOR

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM