?>

Siirt'te Kadına Şiddetle Mücadele Toplantısı Yapıldı

Siirt'te Kadına Şiddetle Mücadele Toplantısı Yapıldı

GÜNDEM - 3 yıl önce

Siirt'te Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele 2022-2025 Yılı İl Eylem Planı Değerlendirme toplantısı yapıldı.

Siirt İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele 2022-2025 Yılı İl Eylem Planı Değerlendirme toplantısı yapıldı. Toplantıya Siirt kurum temsilcileri katıldı.

Toplantıda 2022 yılında yapılan faaliyetler değerlendirilirken, 2023 yılı için kadına yönelik şiddetle mücadele iş takvimi oluşturuldu.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt'te kar ve tipiden 7 köy yolu ulaşıma kapandı

2023-01-29 16:02 - YAŞAM

Siirt'te 17 milyon 482 bin liralık projelerin protokolü imzalandı

2023-01-27 22:38 - EKONOMİ

Tetik ve Şahin Ailelerinin Mutlu Günü

2023-01-30 12:41 - GÜNDEM

Siirt Üniversitesinde Çalışanların Alacağı Promosyon Miktarı Belli Oldu

2023-02-01 10:12 - EĞİTİM

Siirt'te dilencilere yönelik denetim yapıldı

2023-01-27 22:36 - GÜNDEM

Kurtalan’da Modern Kapalı Spor Salonu yapılıyor

2023-01-30 12:34 - GÜNDEM

Siirt'te badem ağaçları çiçek açtı

2023-01-29 16:03 - YAŞAM

Siirt'te bir bitki literatüre girdi

2023-01-26 22:42 - YAŞAM

Bölgede kar yağışı/Siirt'te o köyler kapalı

2023-01-31 18:05 - YAŞAM

Siirt'te yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

2023-01-31 18:03 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM