?>

Siirt'te sanayi işletmelerine yıllık işletme cetveli uyarısı yapıldı

Siirt'te yıllık işletme cetvellerini 30 Nisan'a kadar vermeyen sanayi işletmelerine para cezası uygulanacak.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Siirt Sanayi ve Teknoloji Müdürlüğünden yapılan açıklamada, sanayi işletmelerinin yıllık işletme cetvellerini bildirmeyle yükümlü olduğu, vermeyen işletmelere ceza uygulanacağı belirtildi.Bilgilerin sisteme girilmesinde sorun yaşanmaması için son güne bırakılmaması, sisteme doğru ve kolay giriş yapılabilmesi için giriş sayfasında yer alan kılavuzun mutlaka okunması gerektiği ifade edilen açıklamada şunlar kaydedildi: "İl Müdürlüğümüzde sicil kaydı bulunan işletmelerin 2020 yılı üretim faaliyetleriyle ilgili yıllık işletme cetveli bilgilerini eksiksiz ve doğru bir şekilde bakanlığın sanayisicil.sanayi.gov.tr adresinde bulunan 'Sanayi Sicil Bilgi Sistemi' menüsünü e-devlet girişini kullanarak sisteme girilmesi gerekmektedir. Sisteme girilen bilgilerin kayıt edilmeden önce kontrol edilmesi, bilgiler kayıt edildikten sonra 'İl Müdürlüğüne gönder' butonuna tıklanarak işlemin tamamlanması ve sistem aracılığıyla kayıtlı e-posta adresinize 'onaylandı' bilgi mesajının ulaştığı kontrol edilerek işlemin tamamlanması gerekmektedir. Bildirmeyen işletmelere bin 730 lira idari ceza uygulanacak."

Haftanın Öne Çıkanları

Burcu Biricik'ten estetik itirafı

2021-01-03 18:39 - MAGAZİN

'Pandemide kamburluk riski herkesi etkiliyor'

2021-01-04 16:18 - SAĞLIK

Batman İl Emniyet Müdürü Köroğlu Kıraç: 'Huzurlu ve güvenli bir kentteyiz'

2021-01-04 16:35 - GÜNDEM

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Yemen'e taziye mesajı

2021-01-03 18:36 - POLİTİKA

Büyük ve güçlü Türkiye'nin temelleri atılıyor

2021-01-03 17:46 - POLİTİKA

Jandarma kapı kapı dolaşıp KADES'i tanıttı

2021-01-04 15:40 - ASAYİŞ

CHP eski Milletvekili Fikri Sağlar'a soruşturma

2021-01-04 10:18 - POLİTİKA

Fethiye'de polis memuru Özcan Turan yaşamını yitirdi

2021-01-04 16:50 - ASAYİŞ

Erzurum'da sağlık çalışanlarına kayak eğitimi

2021-01-02 22:08 - SAĞLIK

Sağlıklı Kentler Birliği DSÖ'nün konferansına katıldı

2021-01-03 17:23 - SAĞLIK

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM