?>

Sivas'ta Başkan Bilgin 2020'yi değerlendirdi

Sivas Belediye Başkanı hemşehrimiz Hilmi Bilgin, Fidan Yazıcıoğlu Kültür Merkezi'nde düzenlenen basın toplantısıyla 2020 yılı çalışmalarını ve 2021 yılı projelerini değerlendirdi. 

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin, şehrin yönetiminde ortak akla önem verdiklerini belirterek, '2020 yılının bizde bıraktığı izleri en kısa zamanda atlatarak 2021 yılını sağlıklı, huzurlu, mutlu birlikte geçiririz. 2020 yılı farklı bir dönem oldu, beklemediğimiz sorunlarla ve olaylarla karşılaştık. Sonuçta hayat devam ediyor. Bizlerde, milletimizin bize verdiği emanete sahip çıkarak bu şehre hep birlikte hizmet edeceğiz. Seçim sürecinde şehre dair yönetim anlayışımızı ortaya koymuştuk. Belli kavramlar ortaya çıkarmıştık. Bunların en önemlisi ortak akıl ve istişare demiştik. Hizmet süremiz boyunca Sivas'ın yönetim biçimi açısından belediyenin iç dinamikleri olmak üzere şehirdeki tüm siyasilerimiz, Valimiz, tüm kamu kurum ve kuruluşları, STK'larla birlikte şehri ortak bir akılla, ortak bir hedefle, istişare kültürüyle hizmet etmeye gayret ettik. Bu konuda da başarılı olduğumuza inanıyoruz. Bu noktada bize destek vere başta milletvekillerimiz olmak üzere, Bakanlarımıza, Cumhurbaşkanlarımıza çok çok teşekkür ediyoruz' dedi.

'ÇALIŞMALARIMIZDA SOSYAL BELEDİYECİLİĞİ ÖNE ALDIK' Başkan Bilgin, 2020 yılında sosyal belediyeciliği öne alarak çalışmalara devam ettiklerini belirterek 'Temel hedefimiz şehirde belediyenin olmadığı hiçbir alanın, hiçbir yerin olmamasıydı. Bu noktada ortak akıl ve istişare esas alarak şehrin gelişeceği yönü ortak akılla belirledik ve Ankara'dan aldığımız maddi ve manevi güçle önümüzde ki dönemi de devam ettireceğiz. 2020 yılı farklı bir yıl oldu. Bu kamu hizmetlerinin devamını engellemiyor. Hizmet devam ediyor, hayat devam ediyor. Bizde belirli önceliklerimizi değiştirerek sosyal belediyeciliği öne alarak çalışmalarımıza devam ettik. Biz inşallah 2020 yılında olduğu gibi 2021, 2022, 2023 yılında ortak akıl, istişare, tevazu, gayret ve samimiyetle bu şehre hizmet etmeye devam edeceğiz' dedi. Basın toplantısı Başkan Bilgin'in 2020 yılı çalışmalarını anlatması ve 2021 yılı projelerini açıklamasıyla devam etti. Toplantı, Başkan Bilgin'in basın mensuplarının sorularını cevaplamasıyla sona erdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Burcu Biricik'ten estetik itirafı

2021-01-03 18:39 - MAGAZİN

'Pandemide kamburluk riski herkesi etkiliyor'

2021-01-04 16:18 - SAĞLIK

Batman İl Emniyet Müdürü Köroğlu Kıraç: 'Huzurlu ve güvenli bir kentteyiz'

2021-01-04 16:35 - GÜNDEM

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Yemen'e taziye mesajı

2021-01-03 18:36 - POLİTİKA

Büyük ve güçlü Türkiye'nin temelleri atılıyor

2021-01-03 17:46 - POLİTİKA

Jandarma kapı kapı dolaşıp KADES'i tanıttı

2021-01-04 15:40 - ASAYİŞ

CHP eski Milletvekili Fikri Sağlar'a soruşturma

2021-01-04 10:18 - POLİTİKA

Fethiye'de polis memuru Özcan Turan yaşamını yitirdi

2021-01-04 16:50 - ASAYİŞ

Erzurum'da sağlık çalışanlarına kayak eğitimi

2021-01-02 22:08 - SAĞLIK

Sağlıklı Kentler Birliği DSÖ'nün konferansına katıldı

2021-01-03 17:23 - SAĞLIK

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM