?>

2021 Sağlık Çalışanları Yılı'dır

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Koronavirüs'le mücadelede sağlık çalışanlarının büyük fedakarlık ortaya koyduklarını söyledi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, yeni tip Koronavirüs'ün (COVID-19) ülkemizde görüldüğü ilk andan itibaren sağlık çalışanlarının büyük fedakarlıklarla, mesai tanımaksızın çalıştığını dile getirdi.Sosyal medya hesabından bir mesaj yayımlayan Koca, "Küresel salgının dünyada ilk göründüğü günden beri gece gündüz demeden çalışan, ailesinden sevdiklerinden ayrı kalan sağlık çalışanlarımıza minnettarız. Sağlık çalışanlarımızın hakkını ödemek mümkün değil. Onlara büyük bir teşekkür borçluyuz. 2021 sağlık çalışanları yılıdır" diye konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

Medipol Başakşehir Ankara deplasmanından 3 puanla döndü

2021-01-10 17:11 - SPOR

MKE Ankaragücü'nden yeni transfer

2021-01-17 13:24 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Fenerbahçe, Kasımpaşa ile oynayacağı kupa maçı hazırlıklarına başladı

2021-01-12 14:36 - SPOR

Ali Koç: Fenerbahçe'nin tam olarak ne olduğunu bilmiyorsunuz hodri meydan!

2021-01-11 23:06 - SPOR

Derrick Luckassen Kasımpaşa'da

2021-01-11 12:18 - SPOR

Bursaspor-Antalyaspor maçını hakem Yasin Kol yönetecek

2021-01-11 10:51 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Oğulcan Çağlayan'a 6 maç men cezası

2021-01-11 09:29 - SPOR

İlgili Haberler

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

Bölge Basını Diyarbakır'da Buluştu

11:04 - GÜNDEM

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

242 Sporcu Siirt'te Yarışıyor

12:18 - SPOR

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM