?>

Alev alan Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Siirt'te, park halinde alev alan otomobil kullanılmaz hale geldi. 

YAŞAM - 3 yıl önce

Alınan bilgiye göre, Bahçelievler mahallesi eski Sağlık Müdürlüğü arkasında park halindeki Turan Sabas'a ait 16 LLR 45 plakalı otomobil, henüz belirlenemeyen neden dolayı alev aldı. Vatandaşların haber vermesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını söndürdü. Alev alan otomobil, kullanılamaz hale geldi.
Haftanın Öne Çıkanları

Beton parke, bordür ve oluk taşı satın alınacak

2023-03-15 11:38 - ROPÖRTAJ

Türkiye Seçime Gidiyor

2023-03-10 15:14 - POLİTİKA

Togg'un fiyatı belli oldu

2023-03-14 16:03 - TEKNOLOJİ

Nergis Çiçek Açtı

2023-03-10 11:35 - YAŞAM

Botan Balığı 150 TL

2023-03-13 10:24 - EKONOMİ

Av. Diyaddin Temiz Ak Parti’den Siirt Milletvekili Aday Adayı Oldu

2023-03-15 18:58 - POLİTİKA

Genç, İdealist Ve Ufku Açık Bir Siyasetçi

2023-03-16 11:33 - GÜNDEM

“18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ” ÇEŞİTLİ ETKİNLİKLERLE ANILACAK

2023-03-15 10:38 - GÜNDEM

Zivzik Narı En Yüksek Fiyatına Çıktı

2023-03-14 10:47 - EKONOMİ

AK Parti'de Adaylık Başvuruları

2023-03-15 14:11 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi

13:21 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM

AYM Üyesi Akçil’den Kültür Müdürü Genç’e Ziyaret

13:17 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM