?>

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor'un başkanı Ali Şafak Öztürk istifa ettiğini duyurdu. Kırmızı-beyazlılardan yapılan açıklamada "Bugünkü mali tablo içerisinde 41 milyon Euro borç ile devraldığımız Antalyaspor'u neredeyse borçsuz bir kulüp olarak bırakıyoruz" ifadelerine yer verildi.

SPOR - 5 yıl önce

Antalyaspor A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ali Şafak Öztürk, Antalyaspor Kulübü Derneği ve Antalyaspor Vakfı Başkanı Fikret Öztürk istifa etti. Öztürk ailesinin maddi ve manevi olarak yıpranmaları nedeniyle yönetimi bıraktıkları belirtildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

MKE Ankaragücü'nden yeni transfer

2021-01-17 13:24 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

2021-01-19 17:29 - SPOR

Kalaşnikof satmaya çalışırken yakalandılar

2021-01-13 17:24 - ASAYİŞ

Fatih Terim: Geç oldu bizim için, güç oldu açıkçası ama oldu

2021-01-13 09:35 - SPOR

Göztepe, Ünal Karaman ile prensipte anlaştı

2021-01-19 11:25 - SPOR

Doğum gününde Nazım Hikmet dolu bir gün yaşanacak

2021-01-13 14:12 - GÜNDEM

Çekişmeli penaltılarda kazanan Galatasaray oldu

2021-01-12 23:49 - SPOR

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM