?>

Ardahan Valisi'ne COVID-19 aşısı yapıldı

Ardahan Valisi Hüseyin Öner, COVID-19 aşısını yaptırdı   

GÜNDEM - 5 yıl önce

ARDAHAN (İGFA) - Vali Hüseyin Öner, Ardahan Devlet Hastanesi'ne giderek, COVID-19 aşısı yaptırdı.

Aşı uygulamasının ardından konuşan Vali Öner, Türkiye ve dünyayı olumsuz etkileyen Koronavirüs hastalığı ile mücadelenin aralıksız sürdüğünü, gerek aşı uygulaması ve gerekse alınan tedbirler sayesinde hastalığın bir an önce son bulmasını temenni ettiklerini söyledi.

Haftanın Öne Çıkanları

Malatya'da araç içnde 3 kilo kubar esrar ele geçirildi

2021-02-16 16:36 - ASAYİŞ

Süper Lig'de 26. haftanın hakemleri belli oldu

2021-02-17 15:49 - SPOR

Kayseri'den hakemlere 'Büyük' tepki

2021-02-15 15:34 - SPOR

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Türkiye-Azerbaycan-Gürcistan Üçlü Dışişleri Bakanları Toplantısı ertelendi

2021-02-18 13:20 - GÜNDEM

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Aydın Nazilli'de fuhuş operasyonu

2021-02-12 13:01 - ASAYİŞ

Sokak hayvanları projesi Türkiye'ye örnek oldu

2021-02-16 14:04 - YAŞAM

Beşiktaş, yarı finale yükseldi

2021-02-11 23:34 - SPOR

Bursa Nilüfer'de 108 aile donmak üzere! (Özel Haber)

2021-02-15 15:55 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM