?>

Ardahanlı Kore Gazisi'nin COVID-19 testi pozitif çıktı

Ardahanlı Kore gazisi Bayram Dağ, COVID-19 teşhisiyle yoğun bakıma alındı.

YAŞAM - 5 yıl önce

ARDAHAN (İGFA) - Ardahan'da yaşayan iki Kore Gazisi'nden biri olan 89 yaşındaki bir çocuk babası Bayram Dağ, tedavi gördüğü Kardiyoloji Bölümü'nde COVID-19 testinin pozitif çıkması üzerine yoğun bakıma alındı.

Haftanın Öne Çıkanları

Türkiye ile Moğolistan iş birliğine gitti

2021-01-21 18:39 - EKONOMİ

Yeniden Refah Partisi Kayseri'den istifa açıklaması (ÖZEL HABER)

2021-01-21 11:36 - GÜNDEM

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

2021-01-19 17:29 - SPOR

Göztepe, Ünal Karaman ile prensipte anlaştı

2021-01-19 11:25 - SPOR

AK Parti'den 'Hayvan Hakları Yasası' açıklaması: Önümüzdeki haftalarda yasalaştıracağız

2021-01-20 14:59 - GÜNDEM

Malatya'da fuhuş şebekesi çökertildi!

2021-01-21 18:08 - ASAYİŞ

Ivana Sert, aşka geldi

2021-01-22 10:17 - MAGAZİN

Gaziantep FK, teknik direktör Ricardo Sa Pinto ile anlaştı

2021-01-20 17:50 - SPOR

Vakıfbank'ın bileği bükülmüyor

2021-01-23 16:03 - SPOR

Yayıncı kuruluş Fenerbahçeli futbolcuların röportajlarını yayımlamadı

2021-01-18 21:49 - SPOR

İlgili Haberler

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Gençlere Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi

13:21 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM

AYM Üyesi Akçil’den Kültür Müdürü Genç’e Ziyaret

13:17 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM