?>

Bakan Dönmez: 2023'te Türkiye nükleer teknolojiye geçecek

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, 2023'te Türkiye'nin nükleer teknolojiye geçeceğini duyurdu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Bakan Dönmez yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;

"Büyük bir aksilik olmazsa 2023 yılında Türkiye nükleer teknolojiye geçmiş olacak. Elektrik üretiminde dışa bağımlılığı yüzde 40'lara kadar düşürdük. İşletmeye alacağımız santrallerle bu sene 100 bin megavat kurulu güç üstüne çıkarız."

Haftanın Öne Çıkanları

Beşiktaş 2-1 Göztepe

2021-01-24 21:01 - SPOR

Türkiye ile Moğolistan iş birliğine gitti

2021-01-21 18:39 - EKONOMİ

Yeniden Refah Partisi Kayseri'den istifa açıklaması (ÖZEL HABER)

2021-01-21 11:36 - GÜNDEM

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk istifa etti!

2021-01-19 17:29 - SPOR

Göztepe, Ünal Karaman ile prensipte anlaştı

2021-01-19 11:25 - SPOR

AK Parti'den 'Hayvan Hakları Yasası' açıklaması: Önümüzdeki haftalarda yasalaştıracağız

2021-01-20 14:59 - GÜNDEM

Malatya'da fuhuş şebekesi çökertildi!

2021-01-21 18:08 - ASAYİŞ

Gaziantep FK, teknik direktör Ricardo Sa Pinto ile anlaştı

2021-01-20 17:50 - SPOR

Ivana Sert, aşka geldi

2021-01-22 10:17 - MAGAZİN

Vakıfbank'ın bileği bükülmüyor

2021-01-23 16:03 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Uzmandan yaz uyarısı: Sıcak hava kalp hastaları için ciddi risk oluşturuyor

09:45 - SAĞLIK

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM