?>

Bakan Koca: " Tedbirlere uymak zorundayız"

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca il yöneticileri ile kordinasyon toplantısı gerçekleştirdi. Bakan Koca, "Virüs yok olmadı, tedbirlere uymak zorundayız." dedi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca vaka sayılarının artış gösterdiği illerde kordinasyon toplantısı gerçekleştirdi.

Bakan Koca sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Vaka sayılarının artış gösterdiği illerimizle koordinasyon toplantısı yaptık. İl yöneticileri ile tedbir ve uygulamaları istişare ettik. Kısıtlamaları bir daha gelmemek üzere kaldırabilecek olan bizleriz. Virüs yok olmadı, tedbirlere uymak zorundayız." ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Koronavirüs Bilim Kurulu toplanıyor

2021-03-17 12:06 - GÜNDEM

Kocaeli'de Gebzeli EYT'lilerden açıklama

2021-03-16 16:02 - GÜNDEM

Yurtta hava durumu

2021-03-18 08:58 - GÜNDEM

Siirt çevre yolunda korkutucu kaza

2021-03-17 13:48 - ASAYİŞ

Siirt'te uyuşturucu operasyonu

2021-03-17 12:50 - ASAYİŞ

Endişelendiren vaka artışı devam ediyor!

2021-03-17 21:19 - SAĞLIK

Çarpışmanın etkisi ile araç alev aldı

2021-03-17 14:01 - ASAYİŞ

UNESCO ödüllü Mardinli dede Beşiktaş şerefine şeker dağıttı (Özel Haber)

2021-03-18 16:56 - SPOR

Bakan Soylu: "Yunanistan, göçmenleri kelepçeyle ölüme attı!"

2021-03-19 13:23 - ASAYİŞ

WhatsApp ve Instagram'a erişim sorunu!

2021-03-19 20:50 - TEKNOLOJİ

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Uzmandan yaz uyarısı: Sıcak hava kalp hastaları için ciddi risk oluşturuyor

09:45 - SAĞLIK

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM