?>

Bakan Soylu: Yeni ve daha yoğun denetim modeline geçiyoruz

Süleyman Soylu: Kontrollü Normalleşme döneminde yeni ve daha yoğun denetim modeline geçiyoruz.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Twitter hesabından paylaşım yapan Süleyman Soylu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Kontrollü Normalleşme döneminde yeni ve daha yoğun denetim modeline geçiyoruz. Milletimizin fedakarlığıyla bu süreci birlikte atlatacağız."

Soylu, aynı zamanda Temizlik, Maske ve Mesafe önlemlerine de dikkat çekti.

Haftanın Öne Çıkanları

Derbinin hakemi belli oldu

2021-02-24 14:22 - SPOR

1 litre atık yağ 1 milyon litre suyu kirletiyor

2021-02-26 10:41 - EKONOMİ

Yayıncı kuruluştan Fenerbahçe'ye logo davası

2021-02-23 11:36 - SPOR

Daft Punk grubu ayrıldı

2021-02-23 15:47 - MAGAZİN

Batman'da Burak Gross'a görkemli açılış

2021-02-25 12:47 - YAŞAM

Konya'da gol sesi çıkmadı

2021-02-26 18:31 - SPOR

Yozgat Bozok'ta 2 bin öğrenci yüz yüze eğitime başlıyor

2021-02-23 16:57 - EĞİTİM

TOFAŞ'ın rakibi Galatasaray

2021-02-26 12:59 - SPOR

Türk profesör Prof. Dr. Berrin Tansel'e NASA'dan ödül

2021-02-28 09:49 - GÜNDEM

Milletvekili Osman Boyraz'dan memleketine anlamlı yardım

2021-03-01 18:03 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM