?>

Bakan Varank, Kilis Valiliği'ni ziyaret etti

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, bazı temaslarda bulunmak üzere Kilis'e geldi.

GÜNDEM - 5 yıl önce

KİLİS (İGFA) - Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, ilk olarak Kilis Valiliği'ni ziyaret etti.

Vali Recep Soytürk tarafından karşışılanan Bakan Varank'a, Kilis milletvekilleri Hilmi Dülger, Ahmet Salih Dal, Kilis Belediye Başkanı Servet Ramazan ile Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin eşlik etti.

Bakan Varank, AK Parti 7. Olağan kongresine katılacak ve Kilis'te ziyaretler gerçekleştirecek.

Haftanın Öne Çıkanları

Altın yumurtlayan tavuk

2021-01-17 09:52 - YAŞAM

MKE Ankaragücü'nden yeni transfer

2021-01-17 13:24 - SPOR

Fenerbahçe çeyrek finale yükseldi

2021-01-14 23:14 - SPOR

Fenerbahçe, Kasımpaşa ile oynayacağı kupa maçı hazırlıklarına başladı

2021-01-12 14:36 - SPOR

Ali Koç: Fenerbahçe'nin tam olarak ne olduğunu bilmiyorsunuz hodri meydan!

2021-01-11 23:06 - SPOR

Müsabakalara kar yağışı damga vurdu

2021-01-16 18:14 - SPOR

Kalaşnikof satmaya çalışırken yakalandılar

2021-01-13 17:24 - ASAYİŞ

Fatih Terim: Geç oldu bizim için, güç oldu açıkçası ama oldu

2021-01-13 09:35 - SPOR

Younes Belhanda'dan ırkçılık açıklaması

2021-01-12 00:37 - SPOR

Doğum gününde Nazım Hikmet dolu bir gün yaşanacak

2021-01-13 14:12 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM