?>

Başkan Nedim Kaplan, Korona aşısını oldu

Aydın'ın Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan, COVID-19 aşısının ilk dozunu oldu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

UĞUR ESER (AYDIN MAGAZİN)Ülke genelini etkisi altına alan koronavirüse karşı Aydın'da da tedbirler alınmaya devam ediyor. Tedbirler kapsamında COVID-19 aşısının ilk dozları da yapılmaya devam ederken, Koçarlı Belediye Başkanı Nedim Kaplan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla aşı sırasının kendisine geldiğini duyurdu. Aşının ilk dozunu yaptıran Başkan Kaplan, paylaşımında 'Önce sağlık. COVID-19 aşımızı yaptırdık' ifadelerine yer verdi.

Haftanın Öne Çıkanları

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Diyarbakır Otogarı taşınıyor iddiası

2021-02-08 17:47 - GÜNDEM

Kayseri'den hakemlere 'Büyük' tepki

2021-02-15 15:34 - SPOR

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Batman Sason Çileği 'coğrafi işaret' aldı

2021-02-09 11:22 - EKONOMİ

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Aydın Nazilli'de fuhuş operasyonu

2021-02-12 13:01 - ASAYİŞ

Beşiktaş, yarı finale yükseldi

2021-02-11 23:34 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM