?>

Başkanlık makamına çıkamayan vatandaşlar

Siirt belediyesine kayyım atanmasıyla beraber abartılı güvenlik önlemleri nedeniyle belediye başkanlık katına çıkamayan vatandaşlar, söz konusu sitemlerini yeni Vali’nin atanmasıyla bize getirdiklerine şahit olduk.

YAŞAM - 3 yıl önce

Başkanlık katına sadece protokolün girebildiğini söyleyen vatandaşlar, belediyenin halka açık olması gerektiğini hatırlatarak, Vali Kızılkaya’nın göreve başlamasıyla beraber sergilediği olumlu tutum ve davranışları   bizleri rahatlatmıştır. Temennimiz halkın sorunlarını rahat bir şekilde dile getirme ortamını sağlayacağı temennisinde bulundular.
Haftanın Öne Çıkanları

Siirt Belediyesine çağrı; vatandaş nefes alamıyor

2023-08-15 10:06 - YAŞAM

İhsan Tan Bulvarında şaşırtan pankart

2023-08-13 15:33 - GÜNDEM

VALİYİ BEKLEYEN SORUNLAR

2023-08-14 13:30 - GÜNDEM

GSO başkanları, “TOBB Türkiye Ekonomi Şurası”na katıldı

2023-08-17 14:40 - GÜNDEM

Merhum Yavuz Arıtürk son yolculuğuna uğurlanıyor

2023-08-15 20:05 - YAŞAM

Vali Kızılkaya: "Gönülleri Yapmaya Geldik"

2023-08-17 10:45 - GÜNDEM

Mervan Gül'den gazetemize ziyaret

2023-08-13 14:34 - POLİTİKA

Rahmetli Demirel’in Gaziantepli hanımağası vefat etti.

2023-08-17 09:58 - YAŞAM

Organik bıttım sabunu talep görüyor

2023-08-15 10:52 - YAŞAM

Deprem bölgesinde Toplum Yararına Program süresi Fatma Şahin Başkan’ın girişimiyle 9 ay daha uzatıldı

2023-08-16 08:59 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Ailelere Yönelik Eğitim Düzenlendi

12:23 - YAŞAM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Facianın Eşiğinden Dönüldü

12:17 - YAŞAM

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM

100 Metrelik Yolda Parke Çalışması

12:14 - YAŞAM

Günün Manşetleri

Öğrenciler karnelerini alarak tatile girdi

12:20 - GÜNDEM

Koruyucu Aile Ol, Hayata Dokun

12:20 - YAŞAM

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

12:19 - GÜNDEM

242 Sporcu Siirt'te Yarışıyor

12:18 - SPOR

Siirt Futbolu Yasta

12:16 - YAŞAM