?>

Bilim insanları uzun yaşamın sırrını verdi, "can boğazdan gelir" diyenler öfkeli

Yale Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen çalışmada daha az yemek yemenin daha uzun yaşamayı sağladığı tespit edildi. Ancak bu araştırma quotCan boğazdan gelir, yemeksiz hayat olmazquot diyen vatandaşlar tarafından hoş karşılanmadı.

SAĞLIK - 4 yıl önce

Amerika Birleşik Devletleri'nin Connecticut eyaletinin New Haven kentinde bulunan Yale Üniversitesi tarafından gerçekleştirilen araştırma gündeme damga vurdu. Prof. Vishwa Deep Dixit öncülüğünde gerçekleştirilen araştırmada, daha az yemek yemenin daha uzun yaşamayı sağladığı belirlendi.

"KALORİDE AZALMA İNSAN ÖMRÜNÜ ETKİLİYOR"

Araştırma hakkında konuşan Prof. Vishwa Deep Dixit, "Yaptığımız araştırma, kalorilerdeki azalmanın insan ömrünü nasıl etkilediğini ortaya koydu. Bence insanlar bu konuyu dikkate almalı" dedi.

OBEZ VE OBEZ OLMAYAN İNSANLAR KARŞILAŞTIRILDI

Bilim insanları 2 yıl boyunca obez olmayan 200 insanla, obez olan insanların verilerini karşılaştırdı. Obez olmayan insanların, obezite sorunu yaşayan insanlara göre ömürlerinin çok daha uzun olabileceği kanısına varıldı.

Barış Yahya Çinçin Gündem Editörü Haberler.com - Yaşam
Haftanın Öne Çıkanları

Çok Güzel Hareketler 2'den Cemile Canyurt'un önceki mesleği şaşırttı

2022-02-19 21:38 - MAGAZİN

Adını Feriha Koydum'un oyuncuları Hazal Kaya ve Ceyda Ateş yıllar sonra buluştu

2022-02-19 09:39 - MAGAZİN

Bir döneme damga vuran gazeteci Mithat Bereket, Sürmenaj hastalığıyla mücadele ediyor

2022-02-18 21:39 - MAGAZİN

Yıllar önce aldığı tektaş yüzünden alay konusu olan Eser Yenenler, kesenin ağzını açtı

2022-02-15 12:37 - MAGAZİN

Böyle mi anılacaktı! Şampiyonlar Ligi'nde Messi'den kötüsü yok

2022-02-16 10:44 - SPOR

Lerzan Mutlu hayalindeki erkeği anlattı: Sevişmek çok sıradan

2022-02-14 19:09 - MAGAZİN

TEM'de zincirleme trafik kazası: 1 yaralı

2022-02-17 06:12 - GÜNDEM

Esra Ersoy, kadın takipçisinin yaptığı ahlaksız teklifi ifşa etti

2022-02-19 22:38 - MAGAZİN

Yuri Gorshkov görüşmeleri duyurdu!

2022-02-18 18:39 - SPOR

Ata Demirer, 50 kilo verdiği yönündeki iddiayı tiye aldı: Haftaya sahadayım

2022-02-17 20:12 - MAGAZİN

İlgili Haberler

Ağustos Sedef Hastalığı Farkındalık Ayı: Cildin Ötesine Bakmak

12:42 - SAĞLIK

Siirt Sağlığında Tarihi Adım

10:18 - SAĞLIK

İki Uzman, Tek Merkezde Şifa Dağıtacak

09:23 - SAĞLIK

Riskli Kalp Hastasına Umut Oldular

13:04 - SAĞLIK

 “Açık Kalp Ameliyatı” müjdesi bölgenin gündemine oturdu

12:57 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Eski İl başkanı Muhdi Koyuncu da CHP’den istifa etti

22:23 - POLİTİKA

HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması İçin Kamu Spotu Yayında

15:11 - GÜNDEM

SİİRT VE MALATYA PROTOKOLÜ, BOZKURTOĞLU ÇİFTİNİN MUTLU GÜNÜNDE BULUŞTU

13:19 - YAŞAM

Barajlarda su seviyesi düşüyor

12:43 - YAŞAM

SİİRT'İN ZİRVESİNDEKİ GİZEM: İRUN KALESİ KEŞFEDİLMEYİ BEKLİYOR

12:43 - YAŞAM