?>

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş, COVID-19'a yakalandı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Aktaş, COVID-19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.

SAĞLIK - 5 yıl önce

BURSA (İGFA) - Twitter hesabından açıklama yapan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, bugün yaptırdığı koronavirüs testinin pozitif çıktığını belirtti. Genel durumunun iyi olduğunu ve evinde istirahat ettiğini aktaran Aktaş, temasta olduğu kişilerin de tedbir almasını istedi.
Haftanın Öne Çıkanları

Başika'da roketli saldırı: 1 asker şehit, 1 çocuk yaralı!

2021-04-14 23:53 - GÜNDEM

Gonca Vuslateri Koronavirüs'e yakalandı

2021-04-17 18:25 - MAGAZİN

Kilitli parke taşı döşeme işleri yaptırılacak  

2021-04-15 21:53 - YAŞAM

Şeyh Faraç cami ibadete açıldı

2021-04-14 13:26 - YAŞAM

Bina malzemesi alınacak

2021-04-16 23:26 - YAŞAM

Türk yapımı film, Moskova'da dünya prömiyeri yapacak

2021-04-20 11:27 - MAGAZİN

Konut satışı son 5 yılın en düşüğünde

2021-04-16 12:01 - EKONOMİ

Ağır sektörlerde görevi 'Cobot'lar devraldı!

2021-04-20 10:04 - TEKNOLOJİ

Bursa Gemlik'te seyir halindeki araç yandı

2021-04-19 13:50 - ASAYİŞ

Fenerbahçe'de Altay Bayındır şoku

2021-04-17 17:20 - SPOR

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM