?>

Bursa Valisi Yakup Canbolat Koronavirüs aşısının ikinci dozunu da oldu

Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Uludağ Üniversitesi'nde Koronavirüs deneme aşısının ikinci dozunu oldu.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sosyal medya hesabından aşı olduğu görüntüleri paylaşan Bursa Valisi Yakup Canbolat, "Deneme aşısının ikinci dozunu bugün oldum. Uludağ Tıp Fakültesindeki hocalarımıza ve çalışanlarına çok teşekkür ederim. Herkese sağlık ve afiyet dilerim" ifadelerini kullandı..

Haftanın Öne Çıkanları

Burcu Biricik'ten estetik itirafı

2021-01-03 18:39 - MAGAZİN

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan Yemen'e taziye mesajı

2021-01-03 18:36 - POLİTİKA

Büyük ve güçlü Türkiye'nin temelleri atılıyor

2021-01-03 17:46 - POLİTİKA

Erzurum'da sağlık çalışanlarına kayak eğitimi

2021-01-02 22:08 - SAĞLIK

Sağlıklı Kentler Birliği DSÖ'nün konferansına katıldı

2021-01-03 17:23 - SAĞLIK

2021 Sağlık Çalışanları Yılı oldu

2021-01-03 17:14 - SAĞLIK

Kadir Topbaş diyalize bağlandı

2021-01-04 00:24 - POLİTİKA

Cumhurbaşkanı Erdoğan liderlerin yeni yılını kutladı

2021-01-04 00:39 - POLİTİKA

Fahrettin Koca'dan SMA açıklaması

2021-01-04 00:45 - SAĞLIK

Yuvamız I?stanbul Online Oyun Grupları Projesi'nin 4'ncüsü başlatıldı

2021-01-03 16:59 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM