?>

Endonezya Büyükelçisi merkeze çekildi

Resmi Gazete'nin 1. mükerrer sayısında yayımlanan atama kararlarına göre bir Büyükelçi merkeze çekilirken, Kültür ve Turizm Bakanlığı'na bağlı iki İl Kültür ve Turizm Müdürü görevlerinden alındı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla yayımlanan kararlara göre Endonezya Cumhuriyeti Nezdinde Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçisi Mahmud Erol Kılıç'ı merkeze aldı. Kültür ve Turizm Bakanlığı'na bağlı Siirt İl Kültür ve Turizm Müdürü Alaaddin Aydın ile Van İl Kültür ve Turizm Müdürü Bilal Sönmez görevlerinden alındı.
Haftanın Öne Çıkanları

Başika'da roketli saldırı: 1 asker şehit, 1 çocuk yaralı!

2021-04-14 23:53 - GÜNDEM

Gonca Vuslateri Koronavirüs'e yakalandı

2021-04-17 18:25 - MAGAZİN

İhata duvarı yaptırılacak

2021-04-20 21:09 - YAŞAM

Kilitli parke taşı döşeme işleri yaptırılacak  

2021-04-15 21:53 - YAŞAM

Şeyh Faraç cami ibadete açıldı

2021-04-14 13:26 - YAŞAM

Bina malzemesi alınacak

2021-04-16 23:26 - YAŞAM

Türk yapımı film, Moskova'da dünya prömiyeri yapacak

2021-04-20 11:27 - MAGAZİN

Konut satışı son 5 yılın en düşüğünde

2021-04-16 12:01 - EKONOMİ

Ağır sektörlerde görevi 'Cobot'lar devraldı!

2021-04-20 10:04 - TEKNOLOJİ

Bursa Gemlik'te seyir halindeki araç yandı

2021-04-19 13:50 - ASAYİŞ

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM