?>

Erzurum Valisi, Ankara dönüşü COVID-19'a yakalandı!

Erzurum valisi okay memiş, koronavirüs'e yakalandı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

ERZURUM (İGFA) – Ankara ziyareti sonrası Erzurum'a dönen Vali Okay Memiş, COVID-19 semptomları göstermesi üzerine PCR testi yaptırdı. Test sonucu pozitif çıkan Vali Memiş, evinde karantinaya alındı.  

Erzurum Valisi Memiş, 19 Şubat’ta COVID-19'a yönelik birinci doz aşı olmuş ve aşı olmaya davet ettiği vatandaşları da tedbirli olmaları konusunda çağrıda bulunmuştu. Vali Memiş, "Bu işin şakası yok, tedbiri elden bırakmamamız lazım" diye konuşmuştu.  

Vali Memiş’in sağlık durumunun iyi olduğu, karantinada kalacağı öğrenildi. 

Haftanın Öne Çıkanları

Koronavirüs Bilim Kurulu toplanıyor

2021-03-17 12:06 - GÜNDEM

Kocaeli'de Gebzeli EYT'lilerden açıklama

2021-03-16 16:02 - GÜNDEM

Yurtta hava durumu

2021-03-18 08:58 - GÜNDEM

Siirt çevre yolunda korkutucu kaza

2021-03-17 13:48 - ASAYİŞ

Siirt'te uyuşturucu operasyonu

2021-03-17 12:50 - ASAYİŞ

Endişelendiren vaka artışı devam ediyor!

2021-03-17 21:19 - SAĞLIK

Çarpışmanın etkisi ile araç alev aldı

2021-03-17 14:01 - ASAYİŞ

UNESCO ödüllü Mardinli dede Beşiktaş şerefine şeker dağıttı (Özel Haber)

2021-03-18 16:56 - SPOR

Edirne İpsala'da ev ziyaretleri yasaklandı

2021-03-15 09:42 - GÜNDEM

En pahalı çerez!

2021-03-14 17:41 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM