?>

Gaziantep’te yer gök jandarma oldu

Gaziantep’te Jandarma Teşkilatının 184. yıl dönümü etkinlikleri 15 Temmuz Demokrasi meydanında düzenlenen törenle kutlandı. Gaziantep'te adeta yer gök jandarma olurken, kutlamalarda renkli görüntüler ortaya çıktı.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Gaziantep'te yıl dönümü etkinlikleri, jandarma araçlarının şehir turu ile başladı. Sirenleri açık ve konvoy halinde tur atan jandarmalara, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. 15 Demokrasi Meydanı'nda devam eden törende Gaziantep İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hidayet Arıkan’ın Atatürk anıtına çelenk bırakmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile devam etti. Programda jandarmanın çeşitli olaylara müdahale gibi görevlerde kullandığı tüm jandarma araçları da sergilendi. Çok sayıda asker ve komutanın katıldığı programda, zırhlı araçlar sivillerin ilgisini, kamuflaj giymiş çocuklar ise asker ve komutanların ilgisini çekti. Üniformalı insanlar ve jandarma araçlarla dolan 15 Temmuz Meydanı'nda renkli görüntüler oluştu. Askeri kamuflaj gören çocuklar Törende yaptığı konuşmada Jandarma Teşkilatının 184. yıl dönümünü kutlamaktan dolayı onurlu ve gururlu olduklarını dile getiren Gaziantep İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hidayet Arıkan, “Modern teknolojinin bütün imkânlarını etkinlikle kullanabilen, milli, ahlaki ve mesleki değerlerle yetişmiş personeliyle üstün bir vazife anlayışı, büyük bir sorumluluk duygusu ve özveriyle verilen tüm görevleri yerine getirme gayret, azim ve inancı içerisindedir. Bu anlamlı gün vesilesiyle, Jandarma Teşkilatının ulaştığı bugünkü onurlu seviyede emek, gayret ve alın terleri bulunan saygıdeğer komutanlarımıza ve değerli mensuplarımıza müteşekkir olduğumuzu ifade etmek isterim. Bizlere bırakılan bu güçlü ve değerli mirastan dolayı Jandarma Teşkilatı onları daima minnetle anacaktır. Jandarma Teşkilatının 184'üncü kuruluş yıl dönümü vesilesiyle, başta Ulu Önder Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere ulusumuzun birlik ve beraberliği, vatanımızın bölünmez bütünlüğü ve cumhuriyetimizin temel niteliklerinin muhafazası için canlarını seve seve feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnet ve şükranla anar, Jandarma Teşkilatının fedakâr personel ve ailelerine sağlık, mutluluk ve esenlikler dilerim” dedi.Tören ardından Gaziantep İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Hidayet Arıkan, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda bulunan sergiyi gezerek görevli jandarma personelleriyle selamlaştı.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt'te "dam palas" başladı

2023-06-13 12:54 - YAŞAM

"Polis Amca"da mezuniyet töreni

2023-06-14 11:23 - YAŞAM

Siirt'te kaldırım işgallerine anlam verilemiyor

2023-06-12 12:32 - YAŞAM

Bilim Şehitkamil’den 66 Bin Bin 271 Öğrenci Faydalandı

2023-06-08 14:53 - TEKNOLOJİ

SİİRT FISTIĞININ DÖNEMSEL TAKVİMİ...

2023-06-13 13:39 - YAŞAM

Yenilenen Abdurrahman Bin Avf türbesi ziyaretçi bekliyor

2023-06-13 13:27 - YAŞAM

Siirt’te minik öğrenciler için mezuniyet töreni yapıldı  

2023-06-12 12:21 - YAŞAM

Tarihte bugün neler oldu? (8 Haziran )

2023-06-08 11:15 - GÜNDEM

GAÜN Hastanesi ilklere imza attı

2023-06-12 12:53 - SAĞLIK

Öğrenciler Ve Velileri, Öğretmene Minnetlerini Billboarda Yazılı İlan Vererek Duyurdu

2023-06-08 16:18 - YAŞAM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM