?>

Gaziantep’teki O yasak uzatıldı.

Gaziantep Valiliği, kentteki ormanlık alanlara giriş yasağının 4 Eylül 2023 tarihine kadar uzatıldığını açıkladı.

GÜNDEM - 3 yıl önce

Gaziantep Valiliği, muhtemel orman yangınlarını önlemek amacıyla 21 Temmuz'da başlatılan ve 7 Ağustos'a kadar uzatılan mesire alanlarına giriş yasağının uzatıldığını açıkladı.

 Valiliğin yaptığı açıklamaya göre Gaziantep'teki ormanlık alanlar ile mesire alanlarına girişlerin muhtemel orman yangınlarını önlemek amacıyla 4 Eylül 2023 tarihine kadar yasaklandığı duyuruldu.

Kaynak: KentHaber27.com

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt'te susuzluk için alternatifler değerlendiriliyor

2023-08-08 11:27 - GÜNDEM

Susuzluk Siirt'in kaderi mi?

2023-08-02 13:13 - GÜNDEM

Botan ve Zarova hafta sonu piknikçilerle doldu

2023-08-04 12:09 - YAŞAM

Siirt Kuru Ekmeği Coğrafi İşaret Aldı

2023-08-07 15:58 - YAŞAM

AVRUPA'NIN EN BÜYÜK TESİSİNDE TAM MESAİ

2023-08-04 10:56 - YAŞAM

Siirt'te sıcak hava piknikçileri Kale'ye çekti

2023-08-07 12:49 - YAŞAM

Yalova'da Siirt yöresel yemek yarışması düzenleniyor

2023-08-07 13:36 - YAŞAM

Siirt’te Oğlunu Kurtarmak İçin Botan Çayına Giren Baba Hayatını Kaybetti

2023-08-08 10:25 - YAŞAM

Bağ ve Bahçe İşleri Derken Patpat Kazaları Arttı

2023-08-04 14:44 - YAŞAM

Siirt İl Özel İdare Spor’un Yeni Teknik Direktörü Belli Oldu

2023-08-03 10:00 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM