?>

Hentbol takımı ligde namağlup ilerliyor

Hentbol takımı ligde namağlup ilerliyor

SPOR - 4 yıl önce

Türkiye Hentbol Federasyonu Kadınlar 2. Lig D grubunda mücadele eden temsilcimiz Siirt İl Özel İdare Spor Kulübü, 1955 Batman Belediyespor’u da mağlup ederek ligde 3. galibiyetini aldı.

Bu sezon yapılan önemli transferlerle yeni bir ivme kazanan Siirt İl Özel İdare Spor Kulübü kadın hentbol takımı ligde namağlup ilerliyor.

Çıktığı 3 maçtan 3 galibiyet alan temsilcimiz liderlik koltuğuna oturdu.

Kadın hentbol takımında hedef grubu lider tamamlayıp Play-Off’larda 1. lige yükselmek.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt TSO Başkanı Güven Kuzu’dan davet

2022-12-06 15:35 - GÜNDEM

Siirt Üniversitesi Tıp Fakültesi Morfoloji binası ihalesine katılacakların sayısı artıyor    

2022-12-06 15:39 - EĞİTİM

Eruh Halk Eğitim Merkezi Bıttım Sabunu Üretimine Başladı

2022-12-12 10:35 - EKONOMİ

400 yataklı hastane ihalesi yine iptal edildi

2022-12-09 16:05 - GÜNDEM

Siirt İl Milli Eğitim Müdürü Edip, Okulları Ziyaret Etti

2022-12-08 13:44 - EĞİTİM

TGK Başkanlar Kurulu Kilis'te Toplandı

2022-12-10 14:34 - POLİTİKA

MHP Siirt İl Başkanı Cantürk istifa etti

2022-12-07 19:30 - YAŞAM

Tapu Kadastro Siirt’te 3 Personel Alacak

2022-12-09 16:16 - GÜNDEM

Siirt'te 15 bin 269 öğrenciye ücretsiz yemek

2022-12-05 17:52 - EĞİTİM

Taşınmazların kiraya verilmesi

2022-12-09 23:41 - RESMİ İLAN

İlgili Haberler

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Hafta sonu 121 sporcu Siirt'te yarışacak

12:59 - SPOR

Siirtli Güreşçi Mercan Nas Türkiye İkincisi Oldu

12:58 - SPOR

Boccede Bronz Madalya Sevinci

12:57 - SPOR

Siirt'te Kız Kardeşlerin Boksta Başarı Hikayesi

10:44 - SPOR

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM