?>

İşte vaka sayısı en çok azalan ve artan iller

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, geçen haftaya göre vaka sayısı en çok azalan ve artan illeri açıkladı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Geçen haftaya göre vaka sayısı 100.000 nüfusta en çok azalan illerimiz; Bayburt, Erzincan, Trabzon, Karabük ve Hatay. En çok artış olan illerimiz ise; Ordu, Giresun, Samsun, Tokat ve Bolu. Normalleşmek için daha çok emek vermek gerekiyor." açıklamasında bulundu.

Bakan Koca, artan ve azalan illeri gösteren grafikler paylaştı:

EN ÇOK AZALAN İLLER

EN ÇOK ARTAN İLLER

Haftanın Öne Çıkanları

Derbinin hakemi belli oldu

2021-02-24 14:22 - SPOR

1 litre atık yağ 1 milyon litre suyu kirletiyor

2021-02-26 10:41 - EKONOMİ

Yayıncı kuruluştan Fenerbahçe'ye logo davası

2021-02-23 11:36 - SPOR

Daft Punk grubu ayrıldı

2021-02-23 15:47 - MAGAZİN

Batman'da Burak Gross'a görkemli açılış

2021-02-25 12:47 - YAŞAM

Ardahan'da yaralı kurt donmak üzereyken kurtarıldı

2021-02-23 04:56 - YAŞAM

Konya'da gol sesi çıkmadı

2021-02-26 18:31 - SPOR

Yozgat Bozok'ta 2 bin öğrenci yüz yüze eğitime başlıyor

2021-02-23 16:57 - EĞİTİM

TOFAŞ'ın rakibi Galatasaray

2021-02-26 12:59 - SPOR

Kenan Doğulu'dan şok Beren Saat paylaşımı!

2021-02-26 11:16 - MAGAZİN

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM