?>

Kilis Belediyesi çöpü enerjiye çeviriyor

Kilis Belediyesi tarafından katı atık değerlendirme geri dönüşüm ve bertaraf tesislerinde çöpten elektrik üretiliyor.

GÜNDEM - 5 yıl önce

KİLİS (İGFA) - Projeye dair açıklamalarda bulunan Kilis Belediye Başkanı Servet Ramazan, şehirde çöpleri toplayıp enerji ürettiklerini kaydetti.

Katı atık değerlendirme geri dönüşüm ve bertaraf tesisinde Ocak 2020'den bu yana 79 bin 302 ton evsel katı atığın bertaraf edildiğini açıklayan Ramazan, "1 Ocak 2020'de elektrik üretimine başlayan tesiste 2 bin 400,00 MW enerji üretildi. Kazanılan enerji ile binlerce evin elektrik ihtiyacını karşılayacağız' dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

MKE Ankaragücü 2-1 Galatasaray

2021-03-03 21:02 - SPOR

Mostafa Mohamed'in cezası açıklandı

2021-03-05 17:27 - SPOR

Fahrettin Koca'dan 'eve' davet

2021-03-06 16:35 - GÜNDEM

Gara şehidi Semih Özbey'in annesi ilk kez konuştu

2021-03-08 13:53 - GÜNDEM

Siirt'te üniversiteler ve Kur'an kursları yüz yüze eğitime geçiyor

2021-03-05 11:13 - GÜNDEM

Malatya'da Altay Kışlası arazisine Sanayi Sitesi hazırlığı

2021-03-07 09:38 - EKONOMİ

Derbinin tarihi belli oldu

2021-03-02 17:41 - SPOR

Merkez Bankası Başkanı'ndan 'fiyat istikrarı' mesajı

2021-03-05 14:49 - EKONOMİ

Galatasaray'a Luyindama piyangosu

2021-03-09 11:05 - SPOR

Fenerbahçe, Konya'dan 3 puanla döndü

2021-03-08 21:43 - SPOR

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM