?>

Kilis Valisi Soytürk aşı oldu

Kilis Valisi Recep Soytürk, COVID-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı. 

SAĞLIK - 5 yıl önce

KİLİS (İGFA) - Kilis Valisi Recep Soytürk, COVID-19 ile ilgili mücadele kapsamında aşının ilk dozunu yaptırdı. Kilis Devlet Hastanesi'nde aşı olan Vali Soytürk, "Salgının başından beri gösterdikleri fedakârlık ve özveri için tüm sağlık çalışanlarımıza çok teşekkür ediyorum" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Lemos, PFDK'ya sevk edildi

2021-02-10 16:19 - SPOR

Diyarbakır Otogarı taşınıyor iddiası

2021-02-08 17:47 - GÜNDEM

Fenerbahçe- Karagümrük maçı ilk 11'ler

2021-02-13 17:50 - SPOR

Beşiktaş, Atiba'yı bırakmak istemiyor

2021-02-10 13:49 - SPOR

Hikmet Karaman Ankaragücü'nde

2021-02-10 16:21 - SPOR

Batman Sason Çileği 'coğrafi işaret' aldı

2021-02-09 11:22 - EKONOMİ

Fatih Karagümrük 1-2 Fenerbahçe

2021-02-13 21:00 - SPOR

Aydın Nazilli'de fuhuş operasyonu

2021-02-12 13:01 - ASAYİŞ

Beşiktaş, yarı finale yükseldi

2021-02-11 23:34 - SPOR

Erdoğan: "Dünyaya mı sığmadınız..."

2021-02-12 14:08 - GÜNDEM

İlgili Haberler

İdari ve Mali Hizmetler Müdür Yardımcısı Erdoğan’ın Yönetim Tarzı Takdir Topluyor

10:50 - SAĞLIK

İki Uzman Doktor Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Göreve Başladı

12:43 - SAĞLIK

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

12:39 - SAĞLIK

Taramanızı Yaptırın, Sağlığınızı Koruyun

13:19 - SAĞLIK

Dr. Mehmet Selim Noyan’a Yeni Görev  

13:17 - SAĞLIK

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM