?>

Kilis Valisi Soytürk, muhtarlarla çevrim içi görüştü

Kilis Valisi Recep Soytürk, aylık olarak gerçekleştirilen muhtarlar toplantısını, COVID-19 tedbirleri kapsamında video konferans yöntemi ile yaptı.

GÜNDEM - 5 yıl önce

KİLİS (İGFA) - Kilis'te Vali Recep Soytürk, 15 mahallenin muhtarıyla toplantısını çevrim içi gerçekleştirdi. Video konferans yöntemiyle yapılan değerlendirme toplantısında genel olarak Kilis'le ilgili genel konularda mahalle muhtarlarının görüş ve talepleri ele alındı. Vali Soytürk, ilerleyen günlerde diğer muhtarlarla da gruplar halinde video konferans yöntemi toplantı yapacağı belirtildi.

Haftanın Öne Çıkanları

Siirt Pervari'de COVID-19 vakası kalmadı!

2021-01-26 15:24 - SAĞLIK

Beşiktaş 2-1 Göztepe

2021-01-24 21:01 - SPOR

Siirt Şirvan Kaymakamı Hasar'dan köylere ziyaret

2021-01-29 13:41 - GÜNDEM

Mesut Özil Fenerbahçe'ye imzayı attı

2021-01-27 14:48 - SPOR

Siirt İl Özel İdare Spor'dan transfer atağı

2021-01-27 11:08 - SPOR

Siirt'te elektrikli tandır fırınlarına talep çoğaldı

2021-01-28 12:37 - GÜNDEM

Cinsiyet değiştiren oyuncu, eşinden ayrılıyor

2021-01-27 17:36 - MAGAZİN

Yozgat Çekerek Irmağı'nda rafting başlıyor

2021-01-29 10:09 - SPOR

Malatya'da gol sesi çıkmadı

2021-01-29 19:02 - SPOR

Battalgazi Belediyesi'nden Göztepe'ye kreş

2021-01-28 09:21 - GÜNDEM

İlgili Haberler

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplandı

13:18 - GÜNDEM

Anayasa Mahkemesi Üyesi Akçil’den Siirt Temasları

13:17 - GÜNDEM

Çay ve Yavuz Basın İçin Görüştü

13:14 - GÜNDEM

BİK Genel Müdürü Çay, bölge toplantısına katılacak

13:05 - GÜNDEM

Günün Manşetleri

Vatandaşın ekmeğiyle kim oynuyor?

13:23 - GÜNDEM

YURTLİG’de Zirveye Çıkan Sporcular Ödüllendirildi

13:22 - SPOR

Çocuklar Geleceğin Mesleklerini Yerinde Öğreniyor

13:22 - YAŞAM

Dalgıç Ekibi Göreve Hazır

13:19 - YAŞAM

Haşere ve Kenelere Karşı Mücadele

13:19 - YAŞAM